Gå til innhold

Ny Pc Til Bursdagsgave..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har endret på hw'e!

Sjekk den første posten!

:whistle:

Nå syns jeg det ser ganske bra ut der, eneste jeg tenkte på:

Bytt ut PowerColor med Sapphire x800pro VIVO. da kan du flashe BIOS på skjermkortet og plutselig nyte 4 ekstra pipelines, et gratis ytelseshopp som i tillegg er 100,- billigere.

Kanskje du kan ha råd til LCD? Hvis du er kresen på lyd skjønner jeg at du skal ha eget lydkort. Hvis ikke skulle det innebygde holde.

Også kabinett da, der får du bestemme selv hva som er fint. Men vær obs på at AMD 64, kraftig skjermkort og annet krever sitt av PSU. Så en Tagan 480W, eller en OCZ 420W, eller MIST 480/550W er absolutt på sin plass. Det er 12volts-linja som har noe å si, ikke hvor mye Watt PSU er satt til. Minimum 20A på 12v er anbefalt til et slikt system, noe alle disse PSUene oppfyller.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

kjøp et x800pro kort med vivo, eller helst kjøpt et 6800 gt, som har ps\sm3, eller uansett hvilket kort du kjøper, blir du fornøyd, jeg ville valg 6800gt eller ultra, pga de bygger på en helt ny teknoligi, x800pro er mere som et 9800xt på steroider

shade

Edit : glemte å si hvorfor kjøpe vivo :p det er så at du kan softmodde til x800xt, for å få en del bedre ytelse

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Dette er jo ett alternativ.. Trenger ikke FullTower.. Skal ikke ha vannkjøling uansett :p

Likte det kabinette!:)

Og ta en litt billigere PSU, Tagan 480W f.eks. 28A på 12v og 949,- fra mpx.no.

Hmm, det er ikke billigere enn Levicom VisiblePower 500W

Hmm, det var ikke pris på den URLen din, men fant det på webshopen.

Jøss, eneste treffet på den PSUen i produktguiden er fra startit.no, og de skal ha 1200,- for den!

Da var det en ganske hyggelig pris hos 3dfxcool.

Kabinettet så lekkert ut :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...