Reggie Regis Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg ønsker å beholde windows 2000, men skulle gjerne hatt muligheten til å vise bildemappene på samme måte som i xp. Det finnes selvfølgelig masse selvstendige programmer som gjør dette, men jeg ønsker ikke å starte et eget program hver gang jeg tilfeldigvis er innom en bildemappe. Er det mulig å endre egenskapene til bildemappene i win2k slik at de oppfører seg som i xp? Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 husker det var noe på windows 98 i egenskaper -> aktiver miniatyrbehandling men er ikke sikkert det er det på 2000... Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Det jeg er ute etter er muligheten til gå igjennom en mappe ved klikke seg fremover og vise ett og ett bilde på samme måte som i xp uten å måtte starte et nytt program for å gjøre dette, og uten å måtte gå opp et hakk tilbake igjen og merke mappa først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå