lceman™ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) For å ha noe å gjøre har jeg bestemt meg for å lage vannkjøling til en AMD K6 :!: jeg har hatt liggende en stund. Er de noen som har noe forslag til hva slags design jeg skal ha på kjøleblokka (spesielt festemetoden)? EDIT: Skriveleif Endret 20. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 borr ett hull igjennom blokka, og ha nipler i begge ender av hullet og lim fast blokka. Mer trengs ikke på en k6. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) CPU temp har skumle tendenser til å ligge oppimot 60-70 grader, tenkte dessuten at jeg skulle lage det litt mer avansert enn ditt ''geniale'' forslag, mest for moros skyld som sagt, men jeg har faktisk tenkt å bruke prosessoren i datamaskina som jeg bygger for å styre Hauk , Del 2... Endret 21. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hva med en "Fanta Cooler"? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Hva med en "Fanta Cooler"? Ja hvorfor ikke, ser ut som et skikkelig avansert konsept, så jeg trenger nok en og annen ingeniørutdanning Med et par små forbedringer/forverringer så fungerer den nok greit den der (*løpe til moelv og kjøpe kobber*), kanskje t.o.m. lage litt kjøleribber på kobberbiten. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Denne hører vel til under vannkjøling...? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Denne hører vel til under vannkjøling...? Stemmer. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå