bruerrr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Halla... har en ekstern hdd på 250 gb... Satt og gama, så streiker plutselig disken(dvs den lager en kort midi-melodi). Maskina finner den ikke, og jeg har ikke snøring på hva det kan være...Help me out someone? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har du den på USB (2.0) SATA eller Firewire? Kan være at den går i hvilemodus eller mister kontakten pga bug i driver. Har du satt jumperen riktig? (Single master) Lenke til kommentar
bruerrr Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Bruker usb 2.0, ehm, Isåfall så går den rett i hvilemodus når jeg skrur den på. Lyden kommer med engang jeg skrur på hdd'en, uavhengig om det er koblet til pc eller ikke... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Hva slags disk er det, fabrikant/modell? Ta opp lyden og legg den ut her hvis du har mulighet. Ikke så usannsynlig at det dreier om et krasj. Endret 20. august 2004 av KAS Lenke til kommentar
bruerrr Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Ja, det er en maxtor....hvordan legger jeg ut en lydfil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå