donald D Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hmm fikk opp her en dag at jeg hadde fått en trojansk hest på marskina. Kjørte avg anti virus og the cleaner og fikk fjærna djævelskapen. Det neste jeg oppdager er at windows notpad ikke er det samme lengre. IStedenfor den vanlige skriveblokka, kommer det opp en svartskjerm(helt likt dos ca) og zonalarm spør om nslookup app kan få tilgang til nette, hva kan dette være? Og hvordan får jeg tilbake vanlig notepad? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
donald D Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Programme nslookup APP har tatt notpad sin plass skal jeg fjærne det? Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hmmm, husker jeg hadde noe av det samme problemet en gang. men hos meg var det slik at jeg fikk en virus melding hver gang jeg prøvde å åpne et notepad dokument. løsningen hos meg var iallefall å formatere hele shiten så ble det borte og alt funka igjen. FORMAT C: hva skulle man gjort ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Lag ein snarvei med følgande målkjelde: %SystemRoot%\system32\notepad.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå