whom Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Jeg skal prøve å bytte\få tilbake penger for en vare jeg nettopp bestilte på Komplett. grunnen finner dere: HER som sagt i posten, så har jeg såvidt brugt HK (bare gått inn i bios.) Vil jeg allikevel kunne få byttet kortet. Det hadde ikke vært noe problem å bytte HK i et annet, for det er egentlig det jeg skal, men penger går fint det også... Hvis det i så fall går ann å bytte det. Hva skal jeg gjøre for at jeg får det byttet? ringe eller sende mail til komplett, og hvordan går jeg frem? (er litt sånn veldig newbie på dette) Takker for svar, og håper dette ordner seg.. Edit: og ja, det har ikke gått 14 dager enda, så skal gå under angrefristen Endret 21. august 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 dette går vel under angrefristen..? Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) dette går vel under angrefristen..? Joa Det harr ikke gått 14 dager enda... Så vil det bli noe problem at den er såvdt brukt? Endret 21. august 2004 av Deuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå