Alastor Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei! Lurte bare på om det var noen mulighet til å få se en test av dette kameraet hos dere? mvh Jon Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei, ikke med det aller første i alle fall. Men kommer snart med en test av Panasonic FZ10 og 20. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Moren min kjøpte et lc70 av meg på jobben, var et veldig bra kamera synes nå jeg... Gode bilder med klare farger. Batteritiden er veldig god, kjøpte ekstra 2100mah batterier, hun hadde det på ferie 1 uke uten å lade. Tok vel en 70 bilder (som hun tok vare på) og et videoklipp. Batterimåleren viser fortsatt fullt batteri. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Hei, ikke med det aller første i alle fall. Men kommer snart med en test av Panasonic FZ10 og 20. Tør jeg spørre hvorfor? Det er jo et kamera plassert midt i Ixus-klassen, noe de aller fleste kamerakjøpere går for. Pga tid, tilgjengelighet, lyst? bare lurer.. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Skulle gjerne testet alt, men har vanvittig dårlig tid. Må prioritere de mest populære kameraene, og de jeg selv synes er mest interessante. Kameraer jeg skal teste nå snart er Olympus C-765/770 Konica Minolta Z3 Panasonic FZ10/20 Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Synes nå LC70 er vel så interessant, steves digicam har feks satt det som et av de beste kameraene i 4mpx klassen, noe man ikke kan si om ixus, som er mye mer populært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå