Gå til innhold

Noen programmer jeg søker

inzyr

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter noen programmer og jeg har søkt, men har ikke funnet noe.

1. Jeg har en flashdisk som jeg vil formatere, men problemet er at produsenten ikke leverer noe formaterings program. Jeg kan bruke windows sin, men den formaterer ikke til NTFS (bare FAT og FAT32), den kan ikke low-level formatere og windows kan ikke lage en bootable flash disk (USB-ZIP).

Derfor lurer jeg på om det fins et formaterings program for flashdisk som ikke spesifikt laget for en type flashdisk (eller isåfall at den fungere med flere enn bare den som den var laget for)?

2. Finnes det et epost program som ikke trenges å installeres og som kan brukes uten å legge igjen noen spor?

Hvis jeg vil ha et email program på min flashdisk slik at jeg kan sjekke og sende email fra hvor som helst, uten at det blir liggende spor på pc'en som flashdisken var tilkoblet til. All mailen, alle innstilingene blir lagret på flashdisken.

3. Jeg letter også etter et program som låser pc'en min til min flashdisk, slik at når flashdisken min er tilkoblet til min pc, så kan jeg bruke pc'en, men når jeg tar ut flashdisken så låser pc'en seg, helt til jeg tilkobler flashdisken igjen. Flashdisken blir på en måte en nøkkel. Vet noen hvor jeg kan finne et program som kan gjøre dette?

Jeg hadde helst håpet at det er noe Freeware programer som gjør det jeg vil, men jeg er også interesert i shareware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...