Noobtube Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) OK, her er greia.... jeg har etter et LAN, der jeg har passet på pcen hele tiden... oppdaget at når jeg åpner task manager i wxppro så står det som en task: Linux.exe.... er dette et virus eller hvad?? jeg har både NAV2004 og Adaware.... hjelp meg gjerne til å forstå og fjerne dette... alle tilbakemeldinger skal mottas med takk... Endret 20. august 2004 av Afseth Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyc...me=WORM_RBOT.BU Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Dette spørsmålet passer vel egentlig bedre under programvare -> windows, da fenomenet oppstår i Windows. Jeg flytter tråden dit. I tillegg bør du vurdere mer beskrivende emnefelt i fremtiden, da det du har her ikke beskriver noe som helst (Hjelp, noe er galt). Det er normalt grunn god nok til å stenge tråden, men jeg ser du er helt ny her, så det går greit denne gangen. Jeg forandrer den for deg. Husk også at caps oppfattes som skriking. Unngå det, både i emnetittel og i innlegg. Linux er ett eget operativsystem, men når den kjører som en prosess under Windows, må det være noe annet. Kanskje andre har ett svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå