Bjørn_H Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg har akkurat kjøpt meg en Sony CPD-420 skjerm, men når jeg vasker skjermen med en antistatisk klut til å vaske skjermer med, så blir det striper. ikke riper, men striper etter kluten.. Noen som vet hva man skal bruke for å vaske skjermen? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 vel.. bruk noen slik som du bruker på TV'n.. speil, glass osv middel. Jeg bruker JIF universal.. det funker fett. Og helst en klut i tillegg da Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg bruker Ajax eller vann og papir, støv fra antistatiske (àla swiffer) 'limer' seg fast i skjermen. Hvis du har en linseklut liggende er det bedre enn papir. Produsentene advarer stort sett mot å bruke vann, det er for å gardere set mot reklamasjonskader om du bruker så mye at skjermen kan få vannskader innvendig. [ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2002-05-02 16:59 ] Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Bruker noe våtkluter med antistatisk stoff til skjermen! SLikt får du kjøpt på databutikker og elektrobutikker (elkjøp, lefdal, expert...) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 17:31, druid skrev:har aldri vaska skjermen jeg hva er så kult med det? Å holde skjermen ren og pen er den billigste og beste måten for å få en god skjerm. Lenke til kommentar
druid Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 jeg sa aldri at det var kult, men så lenge jeg ser hva som står på skjermen uten noe problem, så gidder jeg ikke å vaske den.... den er faktisk ikke så støvete av seg. men man nå ta i betraktnig at den er jo av og til med på lan, og da rister man jo av det værste støvet, de mer seige partikler (eks cola) har jeg klart å ungå :smile: Lenke til kommentar
Prox Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 17:40, Anders Leipsland skrev: Quote: On 2002-05-02 17:31, druid skrev: har aldri vaska skjermen jeg hva er så kult med det? Å holde skjermen ren og pen er den billigste og beste måten for å få en god skjerm. herregud, leipsland.. for noe piss..... Er det mulig å henge seg opp i sånt ? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 16:40, Bjørn_H skrev:Jeg har akkurat kjøpt meg en Sony CPD-420 skjerm, men når jeg vasker skjermen med en antistatisk klut til å vaske skjermer med, så blir det striper.ikke riper, men striper etter kluten..Noen som vet hva man skal bruke for å vaske skjermen? Hei!... Har sammen skjermen som dg... bruker enten vaskeklut for tv/monitor bruk... men bruker mest AJAX antistatic og en papir klut... funker for meg... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 22:17, druid skrev:jeg sa aldri at det var kult Tenkte på smiley'en som er brukt. Den brukes kun om kule ting eller som HW.no skriver "rørelse". Quote: herregud, Religion tar vi i off topic/religion :razz: Quote: leipsland.. Er navnet mitt ja. 4 andre personer i Norge heter også Leipsland til etternavn i følge SSB Quote: for noe piss..... Pisse gjør jeg på dassen. At det "Å holde skjermen ren og pen er den billigste og beste måten for å få en god skjerm." er på ingen måte piss. Quote: Er det mulig å henge seg opp i sånt ? ja. Ser ingenting galt med innlegget mitt jeg. Står for det jeg har sagt og ville sagt det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå