Gå til innhold

Trinitron og vasking?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en Sony CPD-420 skjerm, men når jeg vasker skjermen med en antistatisk klut til å vaske skjermer med, så blir det striper.

ikke riper, men striper etter kluten..

Noen som vet hva man skal bruke for å vaske skjermen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Ajax eller vann og papir, støv fra antistatiske (àla swiffer) 'limer' seg fast i skjermen. Hvis du har en linseklut liggende er det bedre enn papir.

Produsentene advarer stort sett mot å bruke vann, det er for å gardere set mot reklamasjonskader om du bruker så mye at skjermen kan få vannskader innvendig.

[ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2002-05-02 16:59 ]

Lenke til kommentar

jeg sa aldri at det var kult, men så lenge jeg ser hva som står

på skjermen uten noe problem, så gidder jeg ikke å vaske den.... den er faktisk ikke så støvete av seg. men man nå ta i betraktnig at den er jo av og til med på lan, og da rister man jo av det værste støvet, de mer seige partikler (eks cola) har jeg klart å ungå :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 17:40, Anders Leipsland skrev:

Quote:

On 2002-05-02 17:31, druid skrev:

har aldri vaska skjermen jeg
:cool:

hva er så kult med det?

Å holde skjermen ren og pen er den billigste og beste måten for å få en god skjerm.

herregud, leipsland.. for noe piss..... Er det mulig å henge seg opp i sånt ?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 16:40, Bjørn_H skrev:

Jeg har akkurat kjøpt meg en Sony CPD-420 skjerm, men når jeg vasker skjermen med en antistatisk klut til å vaske skjermer med, så blir det striper.

ikke riper, men striper etter kluten..

Noen som vet hva man skal bruke for å vaske skjermen?

Hei!...

Har sammen skjermen som dg... bruker enten vaskeklut for tv/monitor bruk... men bruker mest AJAX antistatic og en papir klut... funker for meg...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 22:17, druid skrev:

jeg sa aldri at det var kult

Tenkte på :cool: smiley'en som er brukt. Den brukes kun om kule ting eller som HW.no skriver "rørelse".

Quote:

herregud,

Religion tar vi i off topic/religion :razz:

Quote:

leipsland..

Er navnet mitt ja. 4 andre personer i Norge heter også Leipsland til etternavn i følge SSB

Quote:

for noe piss.....

Pisse gjør jeg på dassen. At det "Å holde skjermen ren og pen er den billigste og beste måten for å få en god skjerm." er på ingen måte piss.

Quote:

Er det mulig å henge seg opp i sånt ?

ja. Ser ingenting galt med innlegget mitt jeg. Står for det jeg har sagt og ville sagt det igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...