Gå til innhold

Kjører 2 skjermer, vordan få oppgavelinja til å gå på begge


Anbefalte innlegg

Jeg kjører to skjermer på maskina mi også lurer jeg på hvordan jeg kan få oppgavelinja nederst på hovedskjermen til å gå videre på sekundær skjermen, er dette mulig?

Mitt oppsett:

1 skjermkort: Gainward GeForce 3 Ti/500 TV

2 skjermkort: S3 trio 64

Kjører win2k

 

Takker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finner ikke ut hvordan jeg fikser det. Noen som kan forklare litt mer nøyaktig. Vil gjerne også ha et tips hvordan jeg får forskjellige bakrunnsbilder på di to skjermene?

 

[ Denne Melding var redigert av: alos på 2002-05-02 21:19 ]

Lenke til kommentar

Eg har 2 skjermar men har aldri fått linja til å gå over begge skjermane. Eg har på den eine startmenyen og på den andre har eg my computer og ein del snarveier som linjer nede. Eg trur ikkje det går ann å få den over begge.

Lenke til kommentar

Eg har den menyen (hvertfall nesten lik), men eg kan ikkje velga noko anna enn "Standard (TwinView deaktivert)". Eg har to skjermkort som er satt saman til eit to skjermerssystem. Det eina er eit Creative gf2 mx200 agp utan tv-out og det andre er S3 Trio64V+ pci. Har det noko å sei?

 

Eg trur det går ann å lodda på ein tv-plug, kanskje det går då... Veit ikkje koss og kva eg skal lodda på men men

 

 

ps. fine bilder...

Lenke til kommentar

Quote:


2 skjermkort: S3 trio 64

Kjører win2k


 

Halais.

Jeg har også et ekstra s3 trio 64 kort i maskinen min, men det er ikke snakk om at win2k vil starte dette, så jeg sitter der med en ekstra svart skjerm. Har du noen råd? Hvilke drivere bruker du?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-07 15:23, edwood skrev:

Quote:


2 skjermkort: S3 trio 64

Kjører win2k


 

Halais.

Jeg har også et ekstra s3 trio 64 kort i maskinen min, men det er ikke snakk om at win2k vil starte dette, så jeg sitter der med en ekstra svart skjerm. Har du noen råd? Hvilke drivere bruker du?

 

Sørg for at PCI-kortet "starter" først. (Innstilling i BIOS)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...