alos Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg kjører to skjermer på maskina mi også lurer jeg på hvordan jeg kan få oppgavelinja nederst på hovedskjermen til å gå videre på sekundær skjermen, er dette mulig? Mitt oppsett: 1 skjermkort: Gainward GeForce 3 Ti/500 TV 2 skjermkort: S3 trio 64 Kjører win2k Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Sunlord Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Nyeste driverne til nvidia med nView. bare å stille inn der tenker jeg.. Lenke til kommentar
alos Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Finner ikke ut hvordan jeg fikser det. Noen som kan forklare litt mer nøyaktig. Vil gjerne også ha et tips hvordan jeg får forskjellige bakrunnsbilder på di to skjermene? [ Denne Melding var redigert av: alos på 2002-05-02 21:19 ] Lenke til kommentar
alos Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Hever posten litt så jeg kanskje får no svar. Lenke til kommentar
futti Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Eg har 2 skjermar men har aldri fått linja til å gå over begge skjermane. Eg har på den eine startmenyen og på den andre har eg my computer og ein del snarveier som linjer nede. Eg trur ikkje det går ann å få den over begge. Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Kan du ikke får dem til å vise i widescreenformat, slik at halvparten av skjermen kommer på hver sin side, ink. startmenyen. Lenke til kommentar
alos Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Ja det spiller ingen rolle hvordan bare jeg får den grå linja nederst på skjermen til å gå over begge skjermer, den ligger bare nederst på hovedskjermen Lenke til kommentar
futti Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Det går ann å få linja over på skjerm nr2, men då er den ikkje på nr1. Er der nokon som har peiling på koss det går ann å få den på begge? Eg har lyst til å ha den over begge. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Er det ikke bare å velge horisontal som modus på avanserte innstillinger, du har jo tre valg: kloning, horisontal og vertikal. Lenke til kommentar
futti Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Kor kan eg velga mellom kloning, horisontal og vertikal? Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Slik ser det ut med mitt geforce 4 kort: Full sjerm : http://home.no.net/balth/bilder/langtskrivebord.jpg Full sjerm : http://home.no.net/balth/bilder/windowsinwindows.jpg Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Wooo.... er inponert hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
futti Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Eg har den menyen (hvertfall nesten lik), men eg kan ikkje velga noko anna enn "Standard (TwinView deaktivert)". Eg har to skjermkort som er satt saman til eit to skjermerssystem. Det eina er eit Creative gf2 mx200 agp utan tv-out og det andre er S3 Trio64V+ pci. Har det noko å sei? Eg trur det går ann å lodda på ein tv-plug, kanskje det går då... Veit ikkje koss og kva eg skal lodda på men men ps. fine bilder... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 har nok noe å si det ja. twinview er tross alt en funksjon som aktiveres på et skjermkort som har flere utganger... vet ikke hvordan det funker med to forskjellige skjerm kort... :smile: Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Last ned et program som heter UltraMon; det fikser alt som har med multi-monitor oppsett å gjøre. Lenke til kommentar
edwood Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: 2 skjermkort: S3 trio 64Kjører win2k Halais. Jeg har også et ekstra s3 trio 64 kort i maskinen min, men det er ikke snakk om at win2k vil starte dette, så jeg sitter der med en ekstra svart skjerm. Har du noen råd? Hvilke drivere bruker du? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: On 2002-05-07 15:23, edwood skrev: Quote: 2 skjermkort: S3 trio 64 Kjører win2k Halais. Jeg har også et ekstra s3 trio 64 kort i maskinen min, men det er ikke snakk om at win2k vil starte dette, så jeg sitter der med en ekstra svart skjerm. Har du noen råd? Hvilke drivere bruker du? Sørg for at PCI-kortet "starter" først. (Innstilling i BIOS) Lenke til kommentar
futti Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Kjempe program!!!! Det var noko eg trong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå