Gå til innhold

Min Mye Bass gitar! [Repost pga. Bug]

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Det ser ut som min skrytetråd om min nye bass gitar ble offer for bugs og tekniske feil på forumet, så tar og reposter jeg:)

Her er bilde!

http://www.fender.com/new_repository/jacks...ert_Bass_xl.jpg

Koster meg 6900 spenn, det er en Jackson CMG Concert Bass med 4 strenger.

Hadde gitar men gikk lei da jeg ikke ble err dirkete god :p Har egentlig alltid sikklet etter en bass gitar, men dumme meg kjøpte ikke det når jeg kjøpte gitar :)

Men men, neste torsdag er den hos meg, og det kommer til og bli god morro!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med meg og gitar er at plekterhånda mi er fucked, den er treg og sliter med takt, tror det har noe med at jeg brakk hånda mi engang.. (og lillefinger'n men den funker vel greit bra nå).

Men "tromme" med fingere på strenger funker fett for meg, og har allerede lært endel på basse jeg lånte av en kammerat :)

Vi snakkes om 10år, da jeg overgår Mr.Big , Steve Harris og Dream Theater bassisten :p

Lenke til kommentar
@ HalTan : Agreed :)

@ Snabben : planer om å forsvinne fra jordens overflate altså? Det skal heilt sjukt masse øving til :D

Jorden? Hva slags merke er det? :p

Epiphone Thunderbird elns er det vel tror jeg. Ganske tøff. Men ikke så tøff som Warlock :D

Lenke til kommentar
@ HalTan : Agreed :)

@ Snabben : planer om å forsvinne fra jordens overflate altså? Det skal heilt sjukt masse øving til :D

Jorden? Hva slags merke er det? :p

Epiphone Thunderbird elns er det vel tror jeg. Ganske tøff. Men ikke så tøff som Warlock :D

hehe, var en spøk siktetpå hva whiteshit sa:)

Med at jeg hadde tenkt og forsvinne fra jorden :p

Tørr^^

Men kul bass gitar det ja:)

Selv blir det Warwick Vampyre SN 5-String til neste år om jeg er god:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...