j-- Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Heisann. Nå trenger jeg litt hjelp av dere - igjen 1. Hvis jeg går over fra amd xp 2400+ og over til den billigste lga775 prosessoren, vil jeg merke en stor ytelsesforbedring? 2. Kan jeg Bruke mine 2 512 pc2700 ram brikker til denne prosessoren. Det er ikke reg. ram 3. Kan dere annbefale et litt rimlig hovedkort til meg? Vil helst ha AGP port på det. ( 4. JHvis LGA775 er et dårlig valg, kan noen da fåresla et greit amd64 sett til meg da. Trenger bare cpu og ram. Kommer til å prøve og klokke litt:) ) Mvh: Clvn Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) 1. Hvis jeg går over fra amd xp 2400+ og over til den billigste lga775 prosessoren, vil jeg merke en stor ytelsesforbedring? Vil nok merke en god ytelsesforbedring, ja 2. Kan jeg Bruke mine 2 512 pc2700 ram brikker til denne prosessoren. Det er ikke reg. ram Velger du et HK med Intel i915 brikkesett vil du kunne bruke dine to brikker, men da på usynkron hastighet (minnebussen vil være lavere enn FSB'en). Vil anbefale deg å kjøpe nye PC3200 brikker. ( 4. JHvis LGA775 er et dårlig valg, kan noen da fåresla et greit amd64 sett til meg da. Trenger bare cpu og ram. Kommer til å prøve og klokke litt:) ) Jeg mener socket T er ganske overpriset i tillegg til ganske mye nytt som krever nye komponenter. Endret 20. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Ok, så et amd 64 system er bedre til meg, har ikke så masse penger at det gjør noe:/ Kan noen fåreslå et til meg? EDIT: Er vel s754 som er best å kjøpe? Endret 20. august 2004 av clvn Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Her kan du lese en test av et slikt kort. Dette kortet har AGP port, koster 1050 kr + frakt, og vanlig DDR minne Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 ups, ser ut som det må bli amd64 system pga lommeboka mi:( Noen som har noen erfaringer om: Asus K8V Deluxe? Kan noen gi url til test hvis dere har sett det et sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå