Gå til innhold

LGA775 og MB / RAM

j--

Anbefalte innlegg

Heisann. Nå trenger jeg litt hjelp av dere - igjen

1. Hvis jeg går over fra amd xp 2400+ og over til den billigste lga775 prosessoren, vil jeg merke en stor ytelsesforbedring?

2. Kan jeg Bruke mine 2 512 pc2700 ram brikker til denne prosessoren. Det er ikke reg. ram

3. Kan dere annbefale et litt rimlig hovedkort til meg? Vil helst ha AGP port på det.

( 4. JHvis LGA775 er et dårlig valg, kan noen da fåresla et greit amd64 sett til meg da. Trenger bare cpu og ram. Kommer til å prøve og klokke litt:) )

Mvh: Clvn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Hvis jeg går over fra amd xp 2400+ og over til den billigste lga775 prosessoren, vil jeg merke en stor ytelsesforbedring?

Vil nok merke en god ytelsesforbedring, ja :yes:

2. Kan jeg Bruke mine 2 512 pc2700 ram brikker til denne prosessoren. Det er ikke reg. ram

Velger du et HK med Intel i915 brikkesett vil du kunne bruke dine to brikker, men da på usynkron hastighet (minnebussen vil være lavere enn FSB'en). Vil anbefale deg å kjøpe nye PC3200 brikker.

( 4. JHvis LGA775 er et dårlig valg, kan noen da fåresla et greit amd64 sett til meg da. Trenger bare cpu og ram. Kommer til å prøve og klokke litt:) )

Jeg mener socket T er ganske overpriset i tillegg til ganske mye nytt som krever nye komponenter.

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...