Serqevx Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Vurderer et nytt AMD 64 system, med en 3000+ boxed cpu, koster rundt 1500 kroner for tiden. Skal beholde min 512 MB Twinmos ram brikke, og er litt i tvil om hvilket hovedkort som støtter denne. Funksjoner jeg trenger på hovedkortet er ikke stort, bare SATA og USB2 (men det er vel nogenlunde standard). Lydkort + firewire har jeg på mitt Audigy kort, så skal klare meg. Men hører jo disse ryktene om at Twinmos ram ikke fungerer på alle kort, så da spør jeg: Hvilket hovedkort anbefales til AMD 64 (250GB chipset som er best?) i prisklassen "billig" og fungerer samtidig sammen med Twinmos-ram? Edit: Glemte at jeg gjerne skulle hatt nettverkskort onboard, men er ingenting i veien for å kjøpe dette ekstra Endret 20. august 2004 av Serqevx Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg har erfart at Epox og ASUS sluker Twinmos best, særlig ASUS! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hvis det er som Falcon_ sier, burde du nok gå for et Asus K8N-E DELUXE. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hvis det er som Falcon_ sier, burde du nok gå for et Asus K8N-E DELUXE. Eller EPoX EP-8KDA3+ som funker med mitt gamle 512mb cl2.5 twinmos. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Duger dette? Kosta 400 kroner mindre Edit: Når jeg ser nærmere på kortet er jo dette prikk likt det andre! :S Er det en forskjell jeg ikke ser der? Endret 20. august 2004 av Serqevx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå