jochek Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Åssen kan jeg forandre filtype fra ".dat" til ".mp3"? Imesh lasta ned noe musikk som la seg som ".dat" Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Trodde ikke .dat var musikk. Edit: http://filext.com/detaillist.php?extdetail=.DAT Står det kan være "just about anything", men har aldri hørt om musikk i .dat-format. Endret 20. august 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Gå til Control Panel->Folder Options (sikkert mappeinnstillinger på norsk). Deretter går du til "View" ("Vis"), og fjerner haken på "Hide extensions for known file types" (norsk er sannsynligvis noe som "Skjul filendelse på kjente filtyper"). Deretter kan du bare rename til navnet.mp3. Endret 20. august 2004 av eught Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Åssen kan jeg forandre filtype fra ".dat" til ".mp3"? Imesh lasta ned noe musikk som la seg som ".dat" .dat er en uferdig download mest sannsynelig. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Gå til Control Panel->Folder Options (sikkert mappeinnstillinger på norsk). Deretter går du til "View" ("Vis"), og fjerner haken på "Hide extensions for known file types" (norsk er sannsynligvis noe som "Skjul filendelse på kjente filtyper"). Deretter kan du bare rename til navnet.mp3. Du kan også åpne en DOS-prompt, gå til der filen ligger og skrive f.eks: ren fil.dat fil.mp3 Men tror nok filen er skadet eller uferdig som det sies Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Åssen kan jeg forandre filtype fra ".dat" til ".mp3"? Imesh lasta ned noe musikk som la seg som ".dat" .dat er en uferdig download mest sannsynelig. Lenke til kommentar
jochek Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Åssen kan jeg forandre filtype fra ".dat" til ".mp3"? Imesh lasta ned noe musikk som la seg som ".dat" .dat er en uferdig download mest sannsynelig. Veit d kan virke sånn, men det kommer ganske enkelt av at jeg har reinstallert windows xp i mellomtida jeg har lastet ned filene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå