akristina92 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei. Jeg satt å spillte CS: S for en time siden. Jeg var T, og planta bomba. Når jeg liksom skal plante bomba, kommer det jo sånne pipelyder ( når du tryker på tastene altså) Vell.. Jeg begynte å holde inne "E" for å plante: "pip"pipipipip". Jeg går bort i fra bomba, og ser en annen fyr sitte på huk litte over der jeg va. Plutselig hørere jeg enda et: "pip"pipipipip". Og jaggu meg, der hadde vi 2 bomber Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hvordan er det mulig? En merkelig bug Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Prøv å start en server og skriv sv_cheats 1 også skriver du: give item_shield Det funker best hvis du har på sv_gravity 1 slik at du kan spawne mange shields! Går ikke an å bruke dem desverre. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Hvis du skriver "buy c4" så får du en extra bombe som terror. Kan faktisk ha 20 Terror som planter en bombe hver på en 40 player server Den koster forresten ingenting Endret 21. august 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Haha. Må teste dette Vet om flere "Bugs" (nærmere sakt exploits) som jeg tror bare jeg + noen kompiser vet om. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Bare du melder inn de til Valve så Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jepp, det har jeg. Testa bomb buggen nå, dritt fett. Delte ut bomber til alle på terror Synd CT bare trenger å defuse en av bombene. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gjør de? Aldri fått testet det, men stoler på deg Kom over noe annet og. Ikke sikker på om det er en bug. Men jeg kan egentlig ha så mange Frag granater på samme tid som jeg vil. Det eneste er at jeg må plukke dem opp fra døde folk. Morsomt å spame en kar med 4 frag granater Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gjør de? Aldri fått testet det, men stoler på deg Kom over noe annet og. Ikke sikker på om det er en bug. Men jeg kan egentlig ha så mange Frag granater på samme tid som jeg vil. Det eneste er at jeg må plukke dem opp fra døde folk. Morsomt å spame en kar med 4 frag granater En annen ting er at vis du plater bomba på et objekt som kan flyttes (tønne/fyr) og flytter tingen, så flyr bomba i løse lufta. Gøy å playe bomba 3 meter over bakken så ct ikke kan defuse Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Denne feilen er fjernet med nyeste patch som kom via Steam i kveld. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Morsomt. En kan fremdeles skywalke i de_dust Ikke i like stor grad som før. Men en kommer ned nå iallefall. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvordan sky walke? Gå "i lufta" Du går på en måte på himmelen. Du kommer deg opp bl.a. i CT spawn. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 cs:s er det lastbart nå via steam? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 cs:s er det lastbart nå via steam? Velkommen etter? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvordan sky walke? Tror ikke du kan det. Egentlig bra synest jeg.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) man kan skywalke, det er dritfett, og nå er det enda bedre enn på vanlig cs man kan gå nesten hele mappet rundt.. mange "usynlige kanter" her og der Endret 22. august 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
melloR Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 En annen morsom bug, er å kaste en smoke grenade på en tønne! Prøv selv :!: Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Så lattis bøgg, er bare for terror å plante 20 bomber da Da ville jeg blitt forvirra om jeg hadde vært ct og det var 20bomber på en bombspot Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 En annen morsom bug, er å kaste en smoke grenade på en tønne! Prøv selv :!: Hva er så spisielt med det? Den spretter jo vanli tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå