Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke sendingsnr. fra komplett?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Bestilte et 9800pro-kort til en kamerat for noen dager siden. Onsdag var det vel. Jeg fikk de to obligatoriske mailene fra komplett, men har ennå ikke fått sendingsnummer. På mine sider på komplett.no står følgende: 1 estimated shipping on 20040816.

Sist jeg bestilte synes jeg å huske at sendingsnummer kom på mail umiddelbart.

Noen som vet svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
det kommer når pakken blir levert inn på posten.. ikke før.. og at det står antatt dato.. betyr ikke nødvendigvis at det blir sendt da

I så fall er det meget treigt av komplett.

Lenke til kommentar

Sendingsnummer skal komme så snart varen er gjort klar for sending. Det er ikke posten som er innehaver av sendingsnummeret, det er komplett.

De klistrer en pakkelappe med nummer de har fått på forhånd fra posten. Dette er vilkårlige numre fra en serie.

Jeg jobber et sted hvor jeg sender mange pakker og sendingsnummer er oppgitt på forhånd.

Sveinl.

Lenke til kommentar
kommer ikke før komplett har levert pakken til posten nei..

Å joda...

Så snart komplett klistrer lappen til pakken så er sporingsnummeret klart. Men pakken kan ikke spores før posten har registrert den.

Prøv å bestill selv og spor den straks nummeret er gitt på din konto-side hos komplett så skjønner du hvordan det henger sammen.

I Wh1te sitt tilfelle er det gjort en feil eller så er ikke varene på lager, eller så har komplett hoppet over en av statusene på ordren.

Sveinl.

Lenke til kommentar
kommer ikke før komplett har levert pakken til posten nei..

Å joda...

Så snart komplett klistrer lappen til pakken så er sporingsnummeret klart. Men pakken kan ikke spores før posten har registrert den.

Prøv å bestill selv og spor den straks nummeret er gitt på din konto-side hos komplett så skjønner du hvordan det henger sammen.

I Wh1te sitt tilfelle er det gjort en feil eller så er ikke varene på lager, eller så har komplett hoppet over en av statusene på ordren.

Sveinl.

Dette er riktig !

Var sånn da jeg nylig bestilte noe fra MPX. Fikk sendingsnummer på bestillingsbekreftelsen, men kunne ikke spore den før den var levert til posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...