Stringer Bell Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 S65 er PÅ lager på mshop til den nette summen av: kr 3371,00 http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...&limit=&selger= Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Siemens S65 - Lagerstatus: 65 Så ironisk... Ja da blir det muligens ny mobil da Lenke til kommentar
monstar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Det var da enda godt , da får du endelig kjøpt den siggetheman Endret 20. august 2004 av monstar Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg skal også kjøpe den, men først må jeg levere tilbake satan's egenproduserte mobiltelefon; Siemens ST60 Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg MÅ ha min S65 i morgen (lørdag). Noen tips hvor i oslo jeg har sjanse til å få en? Det må jo finnes en eller annen butikk som har fått den inn i dag?! HJELP ;-) Endret 21. august 2004 av katermuc Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 3370,- på elprice! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det tyske internett-mobilmagasinet Xonio ( www.xonio.de ) har nå en test med S65, og den går rett inn på førsteplass i deres ranking. Den skyver dermed Nokia 6230 av tronen. Testen er skrevet på prøysisk, men hovedinntrykket testerne hos Xonio gir er meget bra. Og selv om telefonen og testerne er av samme nasjonalitet, er det ingen tvil om at førsteplassen er helt fortjent. Så sjåvinistiske er de heldigvis ikke. Om man skal nevne et par negative ting, må det først og fremst være at man fant softwarefeil. De som har vært borti Siemens CX65 og M65 har jo stiftet bekjentskap med det... Men Siemens kommer til å legge ut oppdateringer på nettet, som man selv kan installere med kabel. Xonio prøvde en annen telefon enn testeksemplaret, og den fungerte bedre, uten at det er noen garanti. Et annet ankepunkt er at den ikke har mp3-spiller, noe som kan forklares med at den er tiltenkt businessmarkedet. Men kanskje litt for mange likevel vil savne det. Telefonen har jo minnekort. De som absolutt vil ha mp3 kan velge Nokia 6230 eller Sonyericsson K700i. Sistnevnte velger de ikke, fordi den ikke har minnekortplass. Fikk i går et innstikk fra Expert i avisa, og der sto S65 oppført. Den koster under tusenlappen, med abonnement. For de som ikke trenger mp3-spiller på mobilen er megapixelmobilen S65 en meget kompetent telefon! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Om man skal nevne et par negative ting, må det først og fremst være at man fant softwarefeil. Blir gal av software feilene til Siemens. Tok "knekken" på min ST60... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 expert har hatt den i avisa si lenge, men har den kommet inn der? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Trolig så har den kommet eller så kommer den i løpet av uka. Tror ikke Expert er nederst på prioritetslista til distrubtøren akkurat. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) oooooh, S65 er deilig tror jeg skal bytte ut min samsung e700 med den! men er det mp3 på den? er ikke så viktig egentlig da, men hadde vært fun Endret 21. august 2004 av mphones Lenke til kommentar
eblth Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 men er det mp3 på den? Den har vel AAC spiller, men har hørt at den ikke spiller av i stereo... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Trolig så har den kommet eller så kommer den i løpet av uka. Tror ikke Expert er nederst på prioritetslista til distrubtøren akkurat. tror den kommer på mandag til de fleste expert-butikkene. Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg har også bestilt, men fra expert da håper jeg får den snart! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Nå er da hvertfall telefonen bestilt, Kr 1800 m /abo var ikke så alt for dyrt heller. Får håpe denne telefonen er litt vel bedre enn Min T610, er så lei den uendelig trege telefonen. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Da har jeg bestilt også. Endret 21. august 2004 av lodott Lenke til kommentar
effbiai Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har Siemens S-65 og har hatt den snart 2 uker.. er kjempefornøyd bortsett fra en ting: savner mp3 spiller Det er minnekort på denne telefonen.. så hvorfor ikke bruke det på litt mp3? Har lett etter java mp3 spillere.. (selvom jeg leste på et forum at det ikke var mulig hardware-messig) Har funnet en open source java mp3 spiller som jeg skal prøve å kompilere til MIDP 1.0 plattformen.. funker det ser jeg ikke noen grunn til at telefonen ikke skal kunne kjøre den? eller? Veit at det ikke er noe stereo krets på telefonen.. men det burde da ikke hindre at jeg skal få mp3 i mono lyd? Og til alle dere som har kjøpt telefonen og akkurat revet av plasten på skjermen: Oppdater firmwaren på telefonen.. så slepper du å risikere å få hørselskade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå