Gå til innhold

Siemens S65 er nå PÅ lager!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tyske internett-mobilmagasinet Xonio ( www.xonio.de ) har nå en test med S65, og den går rett inn på førsteplass i deres ranking. Den skyver dermed Nokia 6230 av tronen.

Testen er skrevet på prøysisk, men hovedinntrykket testerne hos Xonio gir er meget bra. Og selv om telefonen og testerne er av samme nasjonalitet, er det ingen tvil om at førsteplassen er helt fortjent. Så sjåvinistiske er de heldigvis ikke.

Om man skal nevne et par negative ting, må det først og fremst være at man fant softwarefeil. De som har vært borti Siemens CX65 og M65 har jo stiftet bekjentskap med det... Men Siemens kommer til å legge ut oppdateringer på nettet, som man selv kan installere med kabel. Xonio prøvde en annen telefon enn testeksemplaret, og den fungerte bedre, uten at det er noen garanti.

Et annet ankepunkt er at den ikke har mp3-spiller, noe som kan forklares med at den er tiltenkt businessmarkedet. Men kanskje litt for mange likevel vil savne det. Telefonen har jo minnekort. De som absolutt vil ha mp3 kan velge Nokia 6230 eller Sonyericsson K700i. Sistnevnte velger de ikke, fordi den ikke har minnekortplass.

Fikk i går et innstikk fra Expert i avisa, og der sto S65 oppført. Den koster under tusenlappen, med abonnement.

For de som ikke trenger mp3-spiller på mobilen er megapixelmobilen S65 en meget kompetent telefon!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har Siemens S-65 og har hatt den snart 2 uker.. er kjempefornøyd bortsett fra en ting: savner mp3 spiller ;) Det er minnekort på denne telefonen.. så hvorfor ikke bruke det på litt mp3? :) Har lett etter java mp3 spillere.. (selvom jeg leste på et forum at det ikke var mulig hardware-messig) Har funnet en open source java mp3 spiller som jeg skal prøve å kompilere til MIDP 1.0 plattformen.. funker det ser jeg ikke noen grunn til at telefonen ikke skal kunne kjøre den? eller? Veit at det ikke er noe stereo krets på telefonen.. men det burde da ikke hindre at jeg skal få mp3 i mono lyd? ;)

Og til alle dere som har kjøpt telefonen og akkurat revet av plasten på skjermen: Oppdater firmwaren på telefonen.. så slepper du å risikere å få hørselskade :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...