Zeph Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Blir det eit tap av å spele av ein DVD på PC, og bruke TV-UT på skjermkortet (R9700 np)? Eg har ein lang kabel...ca 10 meter, og ein på 1 meter. Ingen av dei er noko kjempekabler, er slike billige greier. Eg merka det av og til med divx and det blir tearing og tydelege firkanter på skjermen, men vil det bli noko av det med ein DVD-film? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Uten at jeg har peiling, så har vel aldri pc og tv-ut blitt betraktet som den beste løsninen angående kvalitet? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvor stor forskjellen blir, kommer mye an på TV. Det beste bilde fra DVD til en vanlig TV får du med RGB via scart. Har gjort noen små uhøytidlige private tester og vil si at DVD fra PC via s-video gir omtrent samme bildekvalitet som DVD fra DVD-spiller via kompositt på en normal kvalitets-TV. På billige (dårlige) TV-er er nok forskjellen mindre. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 En ting er i hvert fall sikkert, hvis du spiller av en dvd på pc'en så ser du en hel del detaljer i bildet på pc-skjermen, som du aldri ser ved avpilling fra en dvd-spiller på vanlig TV. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Stemmer nok anth, men dette skyldes at pc-skjermen er langt bedre enn tvskjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå