Gå til innhold

Gainward GeForce 6800 GT 256MB "Ultra/2400"

Tycho

Anbefalte innlegg

Jeg så dette kortet på "kampanje tilbud" på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301844

Men til min store skuffelse, så har de ikke dette på lager, og vil heller ikke få det før rundt 9. september.. Så lenge har jeg ikke lyst til å vente

Er det noen som vet om noen andre steder som selger dette kortet, for en tilsvarende pris? jeg har sjekket et par netbutikker, men har ikke funnet noe.

hvis ingen har det, er det da et annet kort som er å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har det her: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=137780 - Desverre ikke tilsvarende pris.

Er kortet de selger på Komplett bulk utgave da?

Det kortet på kampanje hos komplett er ikke Golden Sample. Mao ikke samme kortet som hos PCUtstyr. Komplett har forresten et Gainward GT GS kort til ca samme pris som på PCUtstyr.

Det kortet trådstarter linker til er retail, så mao ikke bulk :)

Lenke til kommentar

Test av Gainward 6800GT golden sample

Of course, in running these components at higher clock speeds, Gainward's cooling system must deliver better than expected performance. The cooling system which Gainward utilizes raises the bar over standard 6800 GT cards by using a high performance copper base to interact directly with the NV40 core (other manufacturers use aluminum alloy), and dual Evercool 60mm cooling fans which deliver fresh air to both the GPU and DDR memory modules. The dual 60mm fans are held on an anodized aluminum bracket which allows the fans to "hover" over the vital components. This bracket is quite large, making this card a dual slot solution (whereas most 6800 GT's are single slot). It's by no means incredibly inventive, but it's very effective. We found that out 6800 GT temperatures leveled out at around 55° C, even at 6800 Ultra overclocked levels - which are the lowest load temperatures we've seen for a 6800-series card as of yet.

LOAD temeperatur på ultra hastigheter er 55 grader! :wow:

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...