ED209 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har holdt på i en uke nå på å finne meg en fornuftig bærbar. I går kom jeg over multicom sin side, og ble litt betatt av denne saken. Ringte dit i dag for å høre om de hadde noen form for student rabatt på denne, og fikk til svar at hvis vi var flere enn 5 som bestilte, ville vi få med bæreveske/ryggsekk til en verdi av 500/600 kr. Hvis vi var flere, så ville fi få prisreduksjon, alt ettersom hvor mange det var. Spurte også om evt. større hard disk, og for 670,- ekstra ville vi få en 60Gb, 5400spinn. Dette syns jeg er et av de bedre tilbudene jeg har kommet over, eller hva syns dere. Ser at det er noen andre som har spurt om dette merket, men det har ikke vært noen konkrete svar som er kommet, derfor vil jeg gjøre et til forsøk på å finne noen som har gode eller dårlige erfaringer med dette merket. Mvh. Øystein Haugan, student. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Til samme pris så får du en med 80GB harddisk hos digitalimpuls. Det er forresten ganske mange her på forumet som har en G556. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ' date='20/08/2004 : 19:25'] Har holdt på i en uke nå på å finne meg en fornuftig bærbar. I går kom jeg over multicom sin side, og ble litt betatt av denne saken.Ringte dit i dag for å høre om de hadde noen form for student rabatt på denne, og fikk til svar at hvis vi var flere enn 5 som bestilte, ville vi få med bæreveske/ryggsekk til en verdi av 500/600 kr. Hvis vi var flere, så ville fi få prisreduksjon, alt ettersom hvor mange det var. Spurte også om evt. større hard disk, og for 670,- ekstra ville vi få en 60Gb, 5400spinn. Dette syns jeg er et av de bedre tilbudene jeg har kommet over, eller hva syns dere. Ser at det er noen andre som har spurt om dette merket, men det har ikke vært noen konkrete svar som er kommet, derfor vil jeg gjøre et til forsøk på å finne noen som har gode eller dårlige erfaringer med dette merket. Mvh. Øystein Haugan, student. Meget kurant maskin, rask og stillegående. Kan anbefales! Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Til samme pris så får du en med 80GB harddisk hos digitalimpuls. Det er forresten ganske mange her på forumet som har en G556. Har man sett slik, men den har ikke + - brenner og i tillegg får jeg jo ikke dn veska med på kjøpet slik jeg får ho multicom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå