Givan Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Er lite spørsmål til de som har Nokia 7610. Når jeg spiller mp3 på mob. min hakker det ca. ved hvert 7cek. Hakke er vel mindre mindre en et 1/2sek. men det er fryktlig irriterende.... Jeg har prøvd flere forskjellige mp3 låter, og prog til å spille mp3 med, men det hakker likt som før. Det samme gjelder ved filer jeg tatt opp med mobilen, og de musikk snuttene som fulgte med med moben. Midi filene funker supert Skal det være slik hakking?? Eller bør jeg få mobilen pa service?? Endret 23. august 2004 av Givan Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Pleier å gjøre det når du kjører mange programmer samtidig Hvis du ikke gjør det, så skal det iallefall ikke hakke Lenke til kommentar
eblth Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Mine hakker ikke... Men jeg er den som alltid slår av programmer i bakrgunnen uansett... Prøv det du! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kansje en fw update? Lenke til kommentar
Givan Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 kjører ingen prog. i bakgrunnen når jeg spiller mp3...... Siden dere sier at det ikke skal hakke, så tenker jeg nok jeg tussler ned på service med den. Et annet spørsmål, kan jeg oppdatere mob. min selv? Hvis det går, vet noen om hvilken side jeg kan få update fra?? Titta litt på Symbian sine hjemme sider, men fant ikke no der. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Et annet spørsmål, kan jeg oppdatere mob. min selv? Hvis det går, vet noen om hvilken side jeg kan få update fra?? Titta litt på Symbian sine hjemme sider, men fant ikke no der. Nei; Nokia 7610 har ikke støtte for hjemmeoppgradering/reinstallering av FW, som fks. Siemens SX1 og Sony Ericsson p900 har. Ditt eneste "valg" er dermed å gå til et verksted å få de til å se over "problemet". Lenke til kommentar
Givan Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Nei; Nokia 7610 har ikke støtte for hjemmeoppgradering/reinstallering av FW, som fks. Siemens SX1 og Sony Ericsson p900 har.Ditt eneste "valg" er dermed å gå til et verksted å få de til å se over "problemet". Lenke til kommentar
-imen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Problemet er ikke firmwaren, problemet er at du har for høyt kpbs på sangene dine. Bruk dBpowerAMP for å minske kvaliteten på mp3'ene. Programmet finner du her dBpowerAMp Konverter de ned til 128 kbps så får du ganske god mp3 sanger uten hakking Lenke til kommentar
Givan Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Hmmmm... Har akkurat levert moben på sevice uff, håper jeg ikke må betale noe, hvis dem ikke finner noen feil... Takk for svaret Simen_1987 det skal prøves, hvis ikke servicen forbedrer noe... Lenke til kommentar
-imen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hadde akkurat samme problemet. Bestemte meg får å finne en annen løsning enn service, siden det koster penger. Fant det ut via smartmovie egentlig, har du for høyt kbps på video og lyd så ble lyden hakkete og det ble bildset også. Så da tenkte jeg: hmmm, her må det være en sammenheng. Problemet er at den får for mye informasjon på en gang og derfor må man redusere kvaliteten. Husk at mobilene nå begynner å bli mer og mer lik en pc. Sammenlign det gjerne med en pc, installerer du et spill som krever mer enn pcn din klarer, så hakker det osv.. Samme gjelder mobil. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hadde akkurat samme problemet. Bestemte meg får å finne en annen løsning enn service, siden det koster penger. Fant det ut via smartmovie egentlig, har du for høyt kbps på video og lyd så ble lyden hakkete og det ble bildset også. Så da tenkte jeg: hmmm, her må det være en sammenheng. Problemet er at den får for mye informasjon på en gang og derfor må man redusere kvaliteten. Husk at mobilene nå begynner å bli mer og mer lik en pc. Sammenlign det gjerne med en pc, installerer du et spill som krever mer enn pcn din klarer, så hakker det osv.. Samme gjelder mobil. Smart du, Simen Lenke til kommentar
-imen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hadde akkurat samme problemet. Bestemte meg får å finne en annen løsning enn service, siden det koster penger. Fant det ut via smartmovie egentlig, har du for høyt kbps på video og lyd så ble lyden hakkete og det ble bildset også. Så da tenkte jeg: hmmm, her må det være en sammenheng. Problemet er at den får for mye informasjon på en gang og derfor må man redusere kvaliteten. Husk at mobilene nå begynner å bli mer og mer lik en pc. Sammenlign det gjerne med en pc, installerer du et spill som krever mer enn pcn din klarer, så hakker det osv.. Samme gjelder mobil. Smart du, Simen :!: Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Mp3ene på 7610 hakker hvis det er stereo enkodet i sangen, jeg bare konverterer sangene til mono, så hakker de ikke lengre. Du kan også bruke Ultra Mp3, den spiller alle mp3er uannsett stereo eller mono. Lenke til kommentar
Givan Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 He he... Takk for svarene!!! Men som sagt, ble den sendt på sevice og videre derifra til verksted (siden dem ikke greide å rette feilen Hmmm...) Noe jeg synes er litt dårig er at det ikke er noe info om den slags... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 De digitale lydene som ligger på 7610en hakker jo hver 5-7 sekund de også... Er disse på over 128 kbs da??? Lenke til kommentar
Givan Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hmm, en til som har det sammme problemet!!! Synes det er litt merklig at Nokia sender med lyder som hakker. Endret 31. august 2004 av Givan Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ja, men de mp3 filene jeg fører over hakker ikke.. Jeg har et annet problem også: Finner ikke ut hvordan jeg kopierer navn og nr. fra sim-kort til telefon.. Noen som vet??? Lenke til kommentar
-imen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 De digitale lydene som ligger på 7610en hakker jo hver 5-7 sekund de også...Er disse på over 128 kbs da??? Altså, det vet jeg ikke. Men når jeg tar de høyere enn 128 kps så hakker det. Kan ikke si at det er felles for alle. Last ned det programmet jeg ga link til og prøv fram. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har et annet problem også:Finner ikke ut hvordan jeg kopierer navn og nr. fra sim-kort til telefon.. Noen som vet??? Ingen som har peiling på dette??? Merksnodig . . . Lenke til kommentar
-imen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jo, men kan du ikke lese instruksjonsboken først? Gå inn på kontakter -> Valg -> SIM-Katalog -> Valg -> Merk/fjern merking -> Merk alt -> Valg -> Kopier til kontakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå