Gå til innhold

Hakking i mp3 låter

Givan

Anbefalte innlegg

Er lite spørsmål til de som har Nokia 7610.

Når jeg spiller mp3 på mob. min hakker det ca. ved hvert 7cek. Hakke er vel mindre mindre en et 1/2sek. men det er fryktlig irriterende....

Jeg har prøvd flere forskjellige mp3 låter, og prog til å spille mp3 med, men det hakker likt som før. Det samme gjelder ved filer jeg tatt opp med mobilen, og de musikk snuttene som fulgte med med moben. Midi filene funker supert

Skal det være slik hakking?? :hmm: Eller bør jeg få mobilen pa service?? :hrm:

Endret av Givan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjører ingen prog. i bakgrunnen når jeg spiller mp3......

Siden dere sier at det ikke skal hakke, så tenker jeg nok jeg tussler ned på service med den.

Et annet spørsmål, kan jeg oppdatere mob. min selv? Hvis det går, vet noen om hvilken side jeg kan få update fra?? Titta litt på Symbian sine hjemme sider, men fant ikke no der.

Lenke til kommentar
Et annet spørsmål, kan jeg oppdatere mob. min selv? Hvis det går, vet noen om hvilken side jeg kan få update fra?? Titta litt på Symbian sine hjemme sider, men fant ikke no der.

Nei; Nokia 7610 har ikke støtte for hjemmeoppgradering/reinstallering av FW, som fks. Siemens SX1 og Sony Ericsson p900 har.

Ditt eneste "valg" er dermed å gå til et verksted å få de til å se over "problemet".

Lenke til kommentar
Nei; Nokia 7610 har ikke støtte for hjemmeoppgradering/reinstallering av FW, som fks. Siemens SX1 og Sony Ericsson p900 har.

Ditt eneste "valg" er dermed å gå til et verksted å få de til å se over "problemet".

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme problemet. Bestemte meg får å finne en annen løsning enn service, siden det koster penger. Fant det ut via smartmovie egentlig, har du for høyt kbps på video og lyd så ble lyden hakkete og det ble bildset også. Så da tenkte jeg: hmmm, her må det være en sammenheng. Problemet er at den får for mye informasjon på en gang og derfor må man redusere kvaliteten. Husk at mobilene nå begynner å bli mer og mer lik en pc. Sammenlign det gjerne med en pc, installerer du et spill som krever mer enn pcn din klarer, så hakker det osv.. Samme gjelder mobil.

Lenke til kommentar
Hadde akkurat samme problemet. Bestemte meg får å finne en annen løsning enn service, siden det koster penger. Fant det ut via smartmovie egentlig, har du for høyt kbps på video og lyd så ble lyden hakkete og det ble bildset også. Så da tenkte jeg: hmmm, her må det være en sammenheng. Problemet er at den får for mye informasjon på en gang og derfor må man redusere kvaliteten. Husk at mobilene nå begynner å bli mer og mer lik en pc. Sammenlign det gjerne med en pc, installerer du et spill som krever mer enn pcn din klarer, så hakker det osv.. Samme gjelder mobil.

Smart du, Simen ;):yes:

Lenke til kommentar

Smart du, Simen ;):yes:

:!:

Lenke til kommentar

He he... Takk for svarene!!!

:yes:

Men som sagt, ble den sendt på sevice og videre derifra til verksted (siden dem ikke greide å rette feilen :nei: Hmmm...)

Noe jeg synes er litt dårig er at det ikke er noe info om den slags... :thumbdown:

Lenke til kommentar
De digitale lydene som ligger på 7610en hakker jo hver 5-7 sekund de også...

Er disse på over 128 kbs da???

Altså, det vet jeg ikke. Men når jeg tar de høyere enn 128 kps så hakker det. Kan ikke si at det er felles for alle. Last ned det programmet jeg ga link til og prøv fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...