a_f Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Hei! Det finnes mange forskellige eksterne kabinetter til harddisker. Det jeg lurer på er om det finnes noe lignende til optiske enheter som lar koble en IDE brenner til usb2 eller firewire?? Og hvis det finnes slike, hva er best å kjøpe... Endret 20. august 2004 av a_f Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ja det finnes, f.eks. her. Men de koster omtrent like mye som å kjøpe en ekstern brenner. Denne er for eksempel 100 kroner billigere enn det rimligste kabinettet. Lenke til kommentar
a_f Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Går det an å bruke en slik til dvd-brenner? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Med "en slik", mener du kabinettene? Har ikke prøvd dette, men det burde ikke være noe problem. Men ser ikke helt poenget, med mindre du har DVD-brenner fra før. Sjekk f.eks. denne. Andre alternativer finner du i dette søket. Lenke til kommentar
a_f Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Takk for hjelpen, sofTest! Lenke til kommentar
a_f Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Har et dumt spørsmål.... De optiske enheter har jo forskjellig lengde... Vil dem passe inn i en hvilken som helst ekstern kadinett?? Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bare ta en titt på komplett, de har en egen kategori for den typen kabinett.. (vel, de har 3.5 og 5 1/4 om hverandre.. men anyway) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vil tro at de fleste vil passe hverandre. Har ikke brukt eksterne ATA-kabinetter, men alle SCSI-kabinettene jeg har brukt har passet til de SCSI-enhetene jeg har brukt. De kabinettene jeg har sett, har en kort kabel inni kabinettet som tar opp forskjellen i lengder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå