Gå til innhold

Dine attributter innen idrett.

Anbefalte innlegg

på ungdomskolen greide jeg å løpe 60m på 7.4 eller 7.5.

Du var mao blant Norges raskeste? En kamerat var med i NM på 60m og løp inn til 3. plass med de tidene.

jupp, både jeg og lærern min lurte ferlt på den tiden, men jeg var langt foran han som kom bak meg og han kom inn på 7.9

greide det aldrig igjen, pleide å ligge på 8 blank. nå kommer jeg til å slite fert med å komme under 9 blank

Når man tar tiden med stoppeklokke skal man alltid legge til 23 hundredeler på tida. ;)

Ja, det er veldig viktig. Jeg hørte en gang om en som la til 22, og en annen gang om en som la til 24. Begge døde.

... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Ikke så mye å skryte av, men litt er det jo. :p

Fotball:

Vant B-finalen i Zebra Cup

Vant serie 2 år på rad - 7erfotball

Håndball:

Regional landslagsamling x2

4. plass i sørvestcup

Volleyball:

5. plass i KM

Endret av Skjalg85
Lenke til kommentar
Ja, det er veldig viktig. Jeg hørte en gang om en som la til 22, og en annen gang om en som la til 24. Begge døde.

Er det ikke viktig ? Når man tar tiden med stoppeklokke blir det aldri nøyaktig, så man legger til 23 hundredeler. Det er faktisk en del.

Lenke til kommentar
Friidrett:

sølv 4x200m stafett Hall-NM

sølv 400m UM (i min egen klasse dette da..)

Hvilken årsklasse? Og hvilken tid på 400m?

17 år.

Pers på 400m er 52,19. Men den er tatt i Stangehallen, så det blir sannsynligvis en mye bedre tid til sommeren.

Det er bra, 52,19 som 17-åring. Du kommer nok helt sikkert til å løpe fortere når du kommer ut ja, taper litt i hver sving inne (selv i Stange), særlig når du ender opp med å løpe i bane en den siste runden..

Lenke til kommentar

Er det ikke viktig ? Når man tar tiden med stoppeklokke blir det aldri nøyaktig, så man legger til 23 hundredeler. Det er faktisk en del.

Hvorfor akkurat 23, og ikke 22 eller 24? Jeg forstår jo at det ikke blir nøyaktig, og jeg vet at det er vanlig å legge til en del, men hvorfor akkurat 24?

Lenke til kommentar
Hvorfor akkurat 23, og ikke 22 eller 24? Jeg forstår jo at det ikke blir nøyaktig, og jeg vet at det er vanlig å legge til en del, men hvorfor akkurat 23?

Jeg vet dessverre ikke hvorfor det er akkurat 23 hundredeler, og ikke 22 eller 24.

Lenke til kommentar

Min liste...

• Var U-offisiell Norgesmester i min årsklasse i "bryst-svømming" - før jeg la opp i 4 sesonger (tilbake igjen nå)
  • 50 meter bryst på 34,xx (husker ikke helt) som 12 åring (tror jeg)
  • Hvitt belte i karate (akkkurat begynt)
  • Holde pusten i 3 minutter.
  • Svømme i samme bane som Alexander Dale Oen (han som var i OL) som 12 åring (jeg var så pr0)
  • Spilt håndball, fotball og Fri-idrett - ble "oppdaget" på sånn skole ting, så var jeg med på et fri-iddrets stevne
  • Noen som ville kjøpe meg (da jeg var 9 år) fordi jeg eide så heftig som keeper i fotball... Gidde opp pga. dårlig klubb (-miljø) og trenere
  • løfte like mye som meg selv i benk uten å trene det (65)
  • 12 hang-ups (trener fortsatt ikke styrke)
  • 60 meter på under 9 sek (Dere er jo syke som tar den på 7...)

Ble ikke så veldig seriøst :tease:

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

skal vi se.

2 kretsmesterskap i innebandy(sør-trøndelag krets).

går forr gull i NM om en måneds tid :)

2. plass i en fiskekonkuranse der min fisk veide svimlende 146gram.(ja det var dårlig forhold den dagen.)

3.plass i storsjøcupen i fotball i sommer. jeg slutta etter det, må jo gi meg mens jeg var på topp

:w00t:

Lenke til kommentar

vel.. i 10. tok jeg 60 metern på 8.1 i motvind... tok også 100 metern kjappest på skolen (i motvind!)

har spilt fotball siden 5. klasse (slutta etter ungdomsskolen), har scora 2 ganger, ALDRI UTE!

5 år - 2 mål.

spilte jo omtrent alle kampene :hmm:

edit:

vi var i toppen av gruppene våre, for å si det slikt.

3000m = 14+

6000m = har ikke løpt så langt før!

er 17 nå

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...