TDK Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei. Jeg har nettop fått tilbake pc'en fra effekt support, som har hatt pc'en i nesten tre måneder. FØr jeg leverte den inn hadde jeg en AMD64 3200+. Når jeg nå har fått den tilbake står det over alt 3000+. En av reparasjonene de gjorde, var å bytte hovedkort. Kan de ha tatt feil prosessor? Eller viser pc'en feil? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hva står klokke settingsn på da ? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Den står som alltid på 2000mhz, men det er ikke det som er forskjellen på 3000+ og 3200+. Det er cache størrelsen. 512kb for 3000+ og 1024kb for 3200+. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Hmm, har ikke hørt mye bra om Effekt nei(ingenting faktisk), så du skal ikke se bort ifra at de har klart å bytte om cpuen. Edit: Hvor sjekker du cpu-fart? Prøv med f.eks. Cpu-Z eller Everest. Endret 20. august 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Last ned AIDA 32 og skjekk på CPU under Motherboard kategorien, der står mye info om CPU'en, så kan du værtfall skjekke om det er riktig eller feil CPU. Endret 20. august 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 I CPU-Z står både cache og hastighet på forsiden, skjekk der. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 sjekket i Sisoft sandra. TRAGISK 512kb cache! De har gitt meg feil prosessor! Jeg ringer dem NÅ! Aldri i livet at jeg leverer inn pc'en til dem igjen! De hadde den i tre måneder for og skifte en defekt harddisk og hovedkort! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det der er vel egentlig de man kan kalle ran Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det der er vel egentlig de man kan kalle ran Eller svindel Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 DØD over telefon support! Tar jo timer. SVINDEL Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Dæven da blir man fårbannet Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Effekt, sier du? Ja, de har fått mange godord her på forumet... Jeg hadde seriøst blitt krakilsk dersom de hadde hatt PC'en min i tre mnd og levert den tilbake med dårligere hardware. Edit: Du er helt sikker på at ikke CPU'en kjører på 2200 MHz? En ny 3200+ har 512 kb cache og 2.2 GHz.. Endret 20. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 De dreit seg ut med og kjøpe en større harddisk da.... hadde 160 og de satte inn 200gb. MEn jeg vil pokker ikke ha halvparten så mye cache forde... sitter fortsatt på telefonen og venter i kø... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Fikk endelig svar! Jeg satte mitt vrede på den stakkars supportmannen så han fikk bakoversveis. 2 minutter med skjellsord og hyling satte en støkk i fyren Han skulle bringe det videre til de som bestemmer slikt (de høyere opp) og de skulle ringe tilbake så fort som mulig. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hvis de faktisk har byttet CPU'en ut med en mindre CPU, så er jo det ran på høylys dag. Ille nok at de har hatt PC'en så lenge. Bare det burde kompansansere andre veien spør du meg. -z00l- Lenke til kommentar
Lexx Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Fikk endelig svar! Jeg satte mitt vrede på den stakkars supportmannen så han fikk bakoversveis. 2 minutter med skjellsord og hyling satte en støkk i fyren Han skulle bringe det videre til de som bestemmer slikt (de høyere opp) og de skulle ringe tilbake så fort som mulig. Hyling og skjellsord? Mangler oppdragelse du. Hva slags kundeservice forventer du? Her har du et problem som sikkert ikke var tilsikta fra den butikken sin side og så prøver du ikke å få løst det på en sivilisert og voksen måte? Ikke rart at det er mye gjennomtrekk i kundeservice stillinger. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Hyling og skjellsord? Mangler oppdragelse du. Hva slags kundeservice forventer du? Her har du et problem som sikkert ikke var tilsikta fra den butikken sin side og så prøver du ikke å få løst det på en sivilisert og voksen måte? Ikke rart at det er mye gjennomtrekk i kundeservice stillinger. Jeg har funnet ut at, den som hyler og klager får allt først. Jeg ventet litt over tre mpneder på denne pc'en. I tre måneder hadde jeg vært hyggelige mot dem og latt dem ta den tiden de trengte. Etter tre måneder var jeg LEI. JEg fikk pappa til og ta over. Han var møkka sur og nevnte en venn i forbrukerrådet (bare tull) og hylte og skreik. Resultat: PC reparert og sendt hjem på en uke. Min tålmodighet med effekt er borte for LENGE siden. Og først ha pc'en i tre måneder for og så ha levert med en dårligere prosessor! Det får bare sinnet mitt til og gå i kok. Hvis du synes det er dumt av meg, er det ditt problem. Jeg er mektig irretert nå. Beklager for litt røff ordbruk, ikke ta dette personelig. Endret 20. august 2004 av TDK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå