Carnifex Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei. Jeg beklager men jeg vet ingenting om disse tingene så jeg spør sikkert veldig dumt. Jeg har fått spørsmål om å finne ett rimelig anlegg til en Ford Transit Connect. Jeg har sett på den rimeligste varianten fra Pioneer på komplett, men lurer på ett par ting. Siden jeg ikke vet noe om anlegg hvordan kan jeg vite om anlegget passer inn i bilen? Det er jo noen ledninger som stikker opp der som stereoen skal være, vil de passe inn i anlegget? Håper på svar. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Ingen som har noen innspill her? Eventuelt om det er noen overganger fra anlegg til spesielle biltyper e.l. Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer. Hadde satt stor pris på litt hjelp Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Om de ledningene i bilen ikke passer med de på spillern får man kjøpt overganger. Får vel tak i dette på de fleste bilrekvisitabutikker og kanskje til og med også på Ford-verkstedet. men du må jo helt klart velge Pioneer AVIC-X1, koster bare rundt 24,000 edit: Her er vel det du trenger. Gå til tilbehør bilmerke og velg Ford. Endret 22. august 2004 av Gerber Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvis det ikke er noe kontakter men bare ledninger som stikker opp e det bare å finne fram kabelsko *takknemlig for en tidlig ISO conversion på bilen sin* Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Tusen takk for hjelp Da ser det ut til at det kan ordne seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå