SuperJan Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei dere! Jeg har NGT Charlie abonnementet med routeren Netopia 3351. Lurte på en ting.. Sånn porter og sånn i eDonkey, hva skal de stå på for at det skal fungere? Jeg har tatt en titt på www.relativt.net og prøvd det som står der, altså under "portliste" men får det ikke til.. Hvis noen veit hva jeg skal gjøre, si ifra Mvh Jan-Sølve SW Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Eller.. Må rette meg selv.. Det fungerer, men får Unreachable som connection status. Får jeg reachable så går det betydelig mye bedre.. Mener ikke å bumpe! Jan-Sølve SW Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har du åpnet portene du bruker i eDonkey i routeren? Du finner fremgangsmåten på samme siden som du linket til over. Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Om ikke jeg tar helt feil så må du åpne for de portene i firewallen og. Firewallen som er i Netopia-modemet. Kjører du eDonkey for Linux eller Windows?? Tips: Bruker du Windows så bruk Emule Den er mye raskere og bedre en Edonkey. Emule har bare 2 porter som må åpnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå