sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Synes det bildet så ganske bra ut jeg Joda, bildet i seg selv ser helt kurrant ut, og er mere enn bra nok for meg og mitt bruk. Men jeg har sett bedre fargegjengivelse i andre mobilbilder. Bildet der ser liksom så blast ut. Nesten svart-hvitt. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kameraet vil nok forbedre seg etterhvert som det blir gitt ut nye fw versjoner som på f.eks SX1 Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hmm, kan kamerakvaliteten forbedres av ny firmware? Det hørtes snodig ut. Men sånt har jeg lite peiling på. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Leste gjennom xonio.de sin test av S65 nå nettopp og der stod det at det var mye bugs i fw'en. Så det er nok lurt og oppgradere fw'en med en gang siemens slipper nyere versjon.. Det stod også at de måtte lade den en gang per dag Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det fremkommer ikke av teksten i 7610 vs S65 testen at den S65'en de har brukt var en prototype.... (Jeg kan tjekkisk så sjekket om jeg ikke fannt noe slikt info.) Itilegg er testen i grunn relativt fersk (9.8.04); men man kan da alltids formode at Siemens vil fikse kvaliteten på en evt. FW oppgradering. PS: De har lagt ut en S65 test nå også Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg lurte på en ting... Har egentlig Siemens S65 Radio eller MP3 spiller? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg lurte på en ting... Har egentlig Siemens S65 Radio eller MP3 spiller? Nope, har nok ingen av delene. Lenke til kommentar
plankton Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Bilder tatt med S65 ligner veldig på bilder tatt med Zire 72. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 PS: De har lagt ut en S65 test nå også Old. Masse fine screenshots da.., men du kan vell oversette den teksten du remerser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå