Gå til innhold

Bildekvalitet på S65

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Samsung telefoner tar de beste bildene (hadde en E700) og Symbian 60 telefoner tar også ok bilder når lysforholdene er bra, men ellers kan inneholde for mye blå. Basert på Amobil.no sin test av M65 var bildene litt slørete, som ble enda mer øyensynlig med de bildene som ble tatt med GSMArena's S65 testeksemplar. Jeg virkelig håper at de har fikset dette problemet, da kommer S65 veldig veldig langt.

(NÅ har jeg postet på riktig sted!) :blush:

Lenke til kommentar
Synes Samsung telefoner tar de beste bildene (hadde en E700) og Symbian 60 telefoner tar også ok bilder når lysforholdene er bra, men ellers kan inneholde for mye blå. Basert på Amobil.no sin test av M65 var bildene litt slørete, som ble enda mer øyensynlig med de bildene som ble tatt med GSMArena's S65 testeksemplar. Jeg virkelig håper at de har fikset dette problemet, da kommer S65 veldig veldig langt.

(NÅ har jeg postet på riktig sted!)  :blush:

Se her: www.sprites.dk

Sammenlign bildene på Samsung E600 og X600 med Siemens CX65 (M65 har samme kamera, men er ikke med)

Jeg synes da CX65 totalt sett er merkbart bedre. Se spesielt bildene på X600, der en del bilder er tatt innendørs på kveldstid. De blir lett kornete da. Noen av bildene med CX65 er under meget vanskelige lysforhold, og likevel ser de akseptable ut, alt tatt i betraktning. Jeg sammenlignet også X600 og CX65 under samme lysforhold, og med samme motiv, og da var CX65 best.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Kan ikke si at de bildene jeg har sett av tidligere FW med S65 slår 7610 akkurat, om det var det du mente Remerser... (?)

Nå aner jeg ikke ærlig talt heller hva du tenker på heller (:p); men det jeg sa at det ligger noen tråder på forumet med bilder; tatt med S65. ;)

De bildene jeg har sett har vært litt bedre enn 7610 sitt, men har ilikhet med 7610 problem med fargene, og skarpheten særlig i kantene, selv om jeg "føler" at kvaliteten var litt bedre enn 7610 på det nevnte området.

Lenke til kommentar
Hvis du bruker søkemotoren på dette forumet vil du nok finne noe, jeg kan huske 2-3 tråder med S65 bilder... ;)

Lurt å søke før man spør btw.

Hakke funnet noen bilder tatt med Siemens S65 her, og dessuten startet leveringen av S65 i Norge kun denne uken, så det hadde vært nesten umulig for noen å få et eksemplar før det da, med mindre de har en prototype eller et test eksemplar, eller en ikke-norsk versjon.

Bilder tatt med test eksemplaret er det mange av her på nettet, men det er bilder tatt med salgs versjonen som jeg ville gjerne se på.

Lenke til kommentar

Og hvorfor i alle dager skulle ikke bildene være like bra som på den siden der?

Men, om du absolutt ha flere bilder så:

http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/m...foto040809.html (Lengre ned på siden)

&

http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=107723

Det jeg ikke er helt fornøyd med er fargene på bildene. Men ellers ser alt bra ut. :hmm:

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar

Enig med deg der zybix, fargegjengivelsen er ikke helt på topp, og bildene ser ganske livløse og triste ut. Siemens bør gjøre noe med dette. Så langt når jeg ser på bildene som ble postet her , så er 7610 fremdeles kongen av kameratelefoner, når det gjelder bildekvalitet da.

Lenke til kommentar

Men de bildene jeg viste til som er tatt med S65 er jo forsåvidt tatt med prototyper av mobilen, så jeg håper at Siemens har oppdaget fargegjengivningsproblemet i bildene, og at de fikset det til den ferdige modellen.

Men det finner vi vel ut i nærmeste framtid. :)

EDIT: Skriveleif.

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar

De fleste bildene som ligger ute på nettet som er tatt med S65, er nok tatt med prototyper av den ja. ;)

Men jeg DETTE bildet er tatt med den ferdige versjonen. Er dog ikke helt sikker. Jeg håper i hvert fall ikke det, siden det ikke ser ut som at fargene har forbedret seg noe særlig der heller. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...