plankton Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Kan de som har allerede skaffet seg denne mobilen poste noen bilder som ble tatt med det innebygde megapixel kameraet? Ville bare se om kvaliteten har blitt bedre (bildene som ble tatt med testeksemplaret på GSMArena var for dårlige). Takk! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Tror det var med en prototype så S65 vill ha bedre kvalitet enn det der... Den kommer til og slå 7610 Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Tror det var med en prototype så S65 vill ha bedre kvalitet enn det der... Den kommer til og slå 7610 Og det vet du fordi??? Lenke til kommentar
plankton Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Synes Samsung telefoner tar de beste bildene (hadde en E700) og Symbian 60 telefoner tar også ok bilder når lysforholdene er bra, men ellers kan inneholde for mye blå. Basert på Amobil.no sin test av M65 var bildene litt slørete, som ble enda mer øyensynlig med de bildene som ble tatt med GSMArena's S65 testeksemplar. Jeg virkelig håper at de har fikset dette problemet, da kommer S65 veldig veldig langt. (NÅ har jeg postet på riktig sted!) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hvis du bruker søkemotoren på dette forumet vil du nok finne noe, jeg kan huske 2-3 tråder med S65 bilder... Lurt å søke før man spør btw. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Kan ikke si at de bildene jeg har sett av tidligere FW med S65 slår 7610 akkurat, om det var det du mente Remerser... (?) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Synes Samsung telefoner tar de beste bildene (hadde en E700) og Symbian 60 telefoner tar også ok bilder når lysforholdene er bra, men ellers kan inneholde for mye blå. Basert på Amobil.no sin test av M65 var bildene litt slørete, som ble enda mer øyensynlig med de bildene som ble tatt med GSMArena's S65 testeksemplar. Jeg virkelig håper at de har fikset dette problemet, da kommer S65 veldig veldig langt. (NÅ har jeg postet på riktig sted!) Se her: www.sprites.dk Sammenlign bildene på Samsung E600 og X600 med Siemens CX65 (M65 har samme kamera, men er ikke med) Jeg synes da CX65 totalt sett er merkbart bedre. Se spesielt bildene på X600, der en del bilder er tatt innendørs på kveldstid. De blir lett kornete da. Noen av bildene med CX65 er under meget vanskelige lysforhold, og likevel ser de akseptable ut, alt tatt i betraktning. Jeg sammenlignet også X600 og CX65 under samme lysforhold, og med samme motiv, og da var CX65 best. Endret 20. august 2004 av CellularDude Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Kan ikke si at de bildene jeg har sett av tidligere FW med S65 slår 7610 akkurat, om det var det du mente Remerser... (?) Nå aner jeg ikke ærlig talt heller hva du tenker på heller (); men det jeg sa at det ligger noen tråder på forumet med bilder; tatt med S65. De bildene jeg har sett har vært litt bedre enn 7610 sitt, men har ilikhet med 7610 problem med fargene, og skarpheten særlig i kantene, selv om jeg "føler" at kvaliteten var litt bedre enn 7610 på det nevnte området. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Vet ikke om denne linken har blitt postet her før, men her kan du se forskjellen på S65 med tidlig FW og 7610. Kan ikke si jeg synes S65 bildene er noe særlig bedre. Heller endel dårligere. Så derfor var mitt poeng at det gjenstår å se om de blir bedre (enn 7610) med senere FW. http://www.gsmarena.com/siemens_s65-review-11.php Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 S65 bildene er vel bedre enn de som er inne på gsmarena.com? De var jo kjempe dårlige! Lenke til kommentar
plankton Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Hvis du bruker søkemotoren på dette forumet vil du nok finne noe, jeg kan huske 2-3 tråder med S65 bilder... Lurt å søke før man spør btw. Hakke funnet noen bilder tatt med Siemens S65 her, og dessuten startet leveringen av S65 i Norge kun denne uken, så det hadde vært nesten umulig for noen å få et eksemplar før det da, med mindre de har en prototype eller et test eksemplar, eller en ikke-norsk versjon. Bilder tatt med test eksemplaret er det mange av her på nettet, men det er bilder tatt med salgs versjonen som jeg ville gjerne se på. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 http://www.mobisux.com/album/showgallery.p...&thumb=1&si=S65 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Burde vel ta det kameraet der med en klype salt da. Tviler på at det blir gjennomsnittslig så bra som på den mobisux sida. Men det er en fin telefon da. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Og hvorfor i alle dager skulle ikke bildene være like bra som på den siden der? Men, om du absolutt ha flere bilder så: http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/m...foto040809.html (Lengre ned på siden) & http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=107723 Det jeg ikke er helt fornøyd med er fargene på bildene. Men ellers ser alt bra ut. Endret 21. august 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
plankton Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Enig med deg der zybix, fargegjengivelsen er ikke helt på topp, og bildene ser ganske livløse og triste ut. Siemens bør gjøre noe med dette. Så langt når jeg ser på bildene som ble postet her , så er 7610 fremdeles kongen av kameratelefoner, når det gjelder bildekvalitet da. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Men de bildene jeg viste til som er tatt med S65 er jo forsåvidt tatt med prototyper av mobilen, så jeg håper at Siemens har oppdaget fargegjengivningsproblemet i bildene, og at de fikset det til den ferdige modellen. Men det finner vi vel ut i nærmeste framtid. EDIT: Skriveleif. Endret 21. august 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tror det var med en prototype så S65 vill ha bedre kvalitet enn det der... Den kommer til og slå 7610 IKKE kom med slike tåpelige påstander du ikke vet noenting om. hold deg til FAKTA er du snill...... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tror det var med en prototype så S65 vill ha bedre kvalitet enn det der... Den kommer til og slå 7610 IKKE kom med slike tåpelige påstander du ikke vet noenting om. hold deg til FAKTA er du snill...... LOL! Det var fakta Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 De fleste bildene som ligger ute på nettet som er tatt med S65, er nok tatt med prototyper av den ja. Men jeg DETTE bildet er tatt med den ferdige versjonen. Er dog ikke helt sikker. Jeg håper i hvert fall ikke det, siden det ikke ser ut som at fargene har forbedret seg noe særlig der heller. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Men jeg DETTE bildet er tatt med den ferdige versjonen. Er dog ikke helt sikker. Jeg håper i hvert fall ikke det, siden det ikke ser ut som at fargene har forbedret seg noe særlig der heller. Synes det bildet så ganske bra ut jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå