Idiss Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Hei!! Jeg har noen planer om å mekke litt på kassa mi. Tenkte et plexi glass og et 10" neonlys fra microplex. Det jeg lurer på er: Varmer Neonlyset noe? Bruker Neonlyset mage watt fra psu?? Lenke til kommentar
helbakke Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Alt som trekker strøm utvikler varme Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Men HVOR MYE? Hvis du kan steke egg på det så er det jo ikke så bra. Hvis det bare avgir 0,001 grad C så er det jo ingenting å bry seg om... Lenke til kommentar
arnter Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hvor mye strøm bruker det da? Hadde vært artig å montert det på en av spenningsregulatorene mine og kunne dimmet det som jeg vil. Med det samme, hvor mye strøm krever neon wiren de selger på microplex? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Neon Lys varmer, men ikke like mye som verken lyspærer eller sparepærer... Dog jeg ville heller kjøpt noen "cold cathodes" istedet for neonlysa, da de er mye mindre, og avgir mye mer lysstyrke.. Kjøper alltid ting fra CoolCaseMods.com - Veldig bra transport, og be dem sende det som "gift", så slepper du norsk og engelsk moms.. *ehem* heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå