lceman™ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Dette er sannsynligivs et ganske dumt spørsmål, men jeg har i lengre tid lurt på om det er lov å høre på f. eks discman mens man kjører moped? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Veit ikke om det er ulovlig, men du blir jo litt sløvere av å høre på kul musikk mens du kjører, og det er viktigere å ha alle sansene med seg 100% når man kjører moped. Ting skjer LITT fortere da enn inni en bil med god støtbeskyttelse for føreren, bilbelte osv. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 En av grunnene til at jeg har begynt å fundere på dette er at jeg har hørt om en motorsykkel ( Goldwing tror jeg ) som visstnok nar radio og videospiller eller noe slik ( gjetter på at videospilleren er påtenkt en eventuell passasjer ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 goldwing har høtalere og cd spiller som i en bil... hørt mange sånne som har kjørt forbi med høy musikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ja, og den er bygget som en tanks også, i motsetning til en liten spe moped. Du flakser ikke like lett av en 1 tonns motorsykkel som en 50kg moped. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 DU flakser vel like lett av, om ikke sykkelen gjør det? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Fikse noe sånt da. Bare litt dumt med den lille detaljen at lyden sannsynligvis ikke høres så veldig godt når setet er klappet ned..... *kjøpe bagasjeboks * Har en Honda SFX ja. Endret 21. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå