Exolic Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei. På hardisken min har det kommet en katalog som heter "found.000" inni den så ligger det masse filer som har ligget andre stedere på hardisken min tidligere, masse mp3 og div... Ingen av filene funker, prøver jeg å klikke på noen så vil de ik åpne seg... Og de ligger ik der som de lå tidligere på hardisken... Hva har skjedd her? Mange av filene mine blir bare borte og ødelagt!!! Er det hardisken min som er kvelden? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Disse filene er informasjons-filer for Microsoft Scandisk, og skal ikke inneholde annet enn tekst, så du kan med trygghet slette dem. Edit: At filene dine er slettet skyldes nok korrupsjon på harddisken, så jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg lagret viktige ting på den igjen. Endret 20. august 2004 av Falconer Lenke til kommentar
Exolic Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 men det er ik bare tekstfiler... Det er alt mulig av filer liksom, bilder, sanger, exe, alt mulig... Men da er det hardisken som det er noe feil med da? hmm... den er jo ik mere en 3mnd gammel el no.. drittdisk Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 kanskje det er virus ? Hadde et virus en gang, og ved en tilfeldighet på et lan så var det en annen som som sa jeg hadde virus ( jeg trodde det var hdd`en som var korrupt). Jeg trodd selvfølge det ikke, men installerte virus program, og fant 12-1300 virus infiserte filer..som ikke virket mer. Lenke til kommentar
Exolic Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 drittdisk Modell? Maxtor DiamondMax Plus9 160GB ata/133 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå