Gå til innhold

nytt sjermkort... bedre enn Asus Radeon 9600 128mb

HellFire-

Anbefalte innlegg

Jeg bruker hellfire- sin konto pga at jeg ikkje får tilsendt passord når jeg registrerer meg.. har prøvd med forskjellige email adresser..

Jeg har tenkt meg nytt sjermkort... er ikkje sikker på ka jeg skal ha... max 2000 kroner å det skal vere bedre enn Asus Radeon 9600XT 128MB..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Radeon 9800Pro 128MB 256bit fra MSI, PowerColor eller Saphire :)

MSI sitt kort har XT kjerne så det kan lett softmoddes (har jeg hørt), det har også en annen (og forhåpentligvis bedre) kjøler enn PC og Saphire som bruker ati's referanse design, mao så er kortene dønn like.

*Edit*

Tror MSI's kort også kommer med en kick ass bundle

MSI

PowerColor

Sapphire

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Riktig som det sies, i prisklassen >2000,- er Radeon 9800 Pro det aller beste valget. Er du tilhenger av nVidia-kortene er heller ikke FX5900 kortene så aller verst på ytelse.

Hvis du derimot allerede sitter med ett 9600XT kort... vanskelig å si utfra posten din om du bare vil ha ett som er bedre eller om du allerede har ett... så er ingen av disse kortene verdt en investering synes jeg.

Da vil du komme mye bedre utav det å spare en stund til du får råd til ett siste-generasjons kort - 6800(GT) eller X800Pro.

Det er en del ytelsesforskjell på ett 9600XT og ett 9800 Pro, men ikke nok til at det er en fornuftig investering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...