Jim Pec Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Heisann! Etter å ha fått tilbake mitt Abit AN7 hovedkort fra reklamasjon i dag, så vil ikke internett fungere lenger. Jeg har prøvd en rekke forskjellige instillinger, men ingenting hjelper. Linjen fungerer helt topp, da jeg bruker den på den bærbare i denne stund. Noen som kan ha noen oppklarende tips? Min bredbåndsleverandør er Nextgentel. Mvh Jim Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Heisann! Etter å ha fått tilbake mitt Abit AN7 hovedkort fra reklamasjon i dag, så vil ikke internett fungere lenger. Jeg har prøvd en rekke forskjellige instillinger, men ingenting hjelper. Linjen fungerer helt topp, da jeg bruker den på den bærbare i denne stund. Noen som kan ha noen oppklarende tips? Min bredbåndsleverandør er Nextgentel. Mvh Jim siden du ikke skriver noe om at du har prøvd å laste ned alle driverne til hk inkl. Onboard LAN. Så kanskje dette hjelper? EDIT: skrev først feil link Endret 20. august 2004 av Kuffe Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Har gamle drivere, som har fungert hele tiden. Men det kan jo fint tenkes at den aller siste BIOS krever en ny driver til chipset også. Jeg får prøve. Flott at jeg ikke har cd-brenner på min bærbare pc, så da får det vente til i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå