copyright Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 last ned Fintelligens - Stockholm-Helsinki feat. Petter & Peewee den kan nokk alle sammen synge med på :smile: :smile: Eller noe av Rahzell :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 22:51, cdguru skrev:ikke klikk, men kom det egentlig ut en eneste bra skive i norge(fra alle artister) på 80 tallet? Mener du "samle-cd" med norske artister? Eller så må vel a-Ha godkjennes for å være Norges beste band på 80-tallet... hører faktisk selv på klassikerne i disse dager :smile: Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Bobby Flexter - Profondo Rosso må være er en bra party låt for folk som liker techno/trance. Hørte på trance før men ble lei. :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-05-03 14:46):nu-metal fjortis du og dine venner var da :razz: Hey! De/jeg er ikke fjortis! Så vidt jeg vet så er ingen av de sangene Metal, men rock. Skal vi nevne Metal så begynner vi med Dimmurborgir, Children Of Bodom,Osv Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 SOAD, KoRn osv=nu-metal Dimmu Borgir, Children Of Bodom osv=Black metal Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-03 22:32, Pangaea skrev: Quote: On 2002-05-03 14:06, Cyrus skrev: jeg HATER Rosa Helikopter! jeg HATER Rosa Helikopter!! jeg HATER Rosa Helikopter!!! jeg HATER Rosa Helikopter!!!! jeg HATER Rosa Helikopter!!!!! jeg HATER Rosa Helikopter!!!! jeg HATER Rosa Helikopter!!! jeg HATER Rosa Helikopter!! jeg HATER Rosa Helikopter! /Cyrus Sykt enig!!!! Ser snart rødt når jeg hører den sangen...!! Ellers syns jeg AC/DC rocker helt konge. Men det er kanskje ikke noe å synge til... Er mange bra alternativer over Grønt enig. Beste torturmedtode må være å sperre noen inne i et hvitt rom, med tvangstrøye og den på full trøkk. Queen - Dont Stop Me Now e jo flott Rancid - Roots Radicals Less Than Jake - Sugar In Your Gastank Paffendorf - Be Cool (Trance Mix) Kosmonova - The Daydream Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 skal du rocke opp med skikkelig 80'talls fyrer du opp noe Bonnie Tyler (Greatest hits) eller no Broken Wings... hehe (orker ikke å summere opp ) Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Dere da... ingen fest uten god norsk av det beste slaget: Jokke Raga Postgirobygget DeLillos DumDum boys ..og mange flere ..ellers er det jo mange sclägere fra 80 - og 90 tallet som er et must. Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Dere da... ingen fest uten god norsk av det beste slaget: Jokke Raga Postgirobygget DeLillos DumDum boys ..og mange flere ..ellers er det jo mange sclägere fra 80 - og 90 tallet som er et must. Lenke til kommentar
house Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 ser det er mange som legger fram rock, hiphop her osv.. men akk.. jeg har helt andre å anbefale Trance: Harem Doctors - Outer limits (goo trance) Avalon - Bells of Avalon (litt retro hard house) Lac Terra - After Dark (sinnsykt god dreamtrance) Hard House Ray Clarke - Magic Fly (rått mellomparti) Aquagen - Hard To say im sorry (club) Phasio - C.P.C.O (tar av som ****) Mange vil si at trance sux.. well nah!! selv så er jeg DJ, jobber på en plass 1 gang i uka (lite jah) der er vi 3 DJr som jobber på skift du har meg, som spiller Trance/House/int hard house en annen som spiller punk/hiphop(osv) og den siste spiller alt anna dritt som ingen hører på uansett! hehe.. de sangene over anbefales, har mange til da.. men blir så vanskelig å nevne Housey Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Fastball - The way.mp3 Puff Daddy - I'll be missing you.mp3 666 - Supa-Dupa-Fly(18).mp3 Dj Liquid - Final Fantasy.mp3 Dj Jean - Lift Me Up (Barthezz Rmx).mp3 Green Day - time of your life.mp3 Bobby Brown Goes Down.mp3 Cumbawamba - Tubthumping.mp3 [bloodhound Gang] - Fire Water Burn.mp3 Seal - Kiss from a rose.mp3 Ann Lee - 2 Times.mp3 Antiloop - In my mind.mp3 Hampenberg - Duck Toy(10).mp3 Dire Straits - Money for nothing.mp3 DJ Adolf - Hitler pajken (3:43) [Vanessa Mae] - (I) Can, Can (You).mp3 DJ Gee - The Dolphin.mp3 DJ Hayes - Trancegasim 2(feat. Paul Van Dyke, Pablo Gargano, Underworld, Orbital, Klubbheads Alice DeeJay - Back In My Life.mp3 Gina G - O a just a little bit.mp3 Queen - We are the champions.mp3 Di-mico - Number One.mp3 DJ Jurgen - Better of Alone.mp3 Cecilia Vennersten - Det vackraste.mp3 80's) Jennifer Heart_____Hey Micky!.mp3 Stanley Brothers - Big Tidy (1:50) Fr David - Words.mp3 Nickelback - How you remind me!!s (3:47) Scooter - How much is the fish.mp3 Floorfilla - Italodancer Green Day!!s Bonnie Tyler - Bitter blue J&R Project - Keep it up Gigi D'AgostinoGigi d'Agostino - Elisir Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Caramell - Oa hele natten Gigi D´agostino - The riddle Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-02 15:27, Mr.Hassan skrev:Hei!Vel..We will we will rock you av Queen..Og WYMCA...No nemte eg kanskje ein del sanger som folk forbinder med "homo" musikk..Men,eg er ikkje homo..Eg nemner dei sangane fordi eg trur fleste parten kan tekstane.. Hvorfor må du presisere at du er homo? Virker på meg som du er det når du gjør det Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-03 14:06, Cyrus skrev:jeg HATER Rosa Helikopter!jeg HATER Rosa Helikopter!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!jeg HATER Rosa Helikopter!/Cyrus Jeg jobber på Sone 2. Vi hadde besøk av Peaches forrige uke. VRÆL! De turte ikke å si så mye. Tror de er 10 år eller noe sånt jeg. Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Dette var en genial tråd. Takk til dere som tar dette seriøst og noterer bra sanger. Alle dere andre tegneseriefigurer som synes det er viktigere å pressisere hvilken musikk dere IKKE liker, kan dere ikke gjøre det en annen plass? MVH Egil PS!! Life is a higway med tom petty er bra Lenke til kommentar
BluE_MoON Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Har vært på MANGE fester i mitt 24 år gamle liv, og kan vel ikke huske en fest som dem ikke har spilt "Son Of a Preacher Man" Det blir ikke en vellykket fest uten den sangen der.. Husker **** ikke hvem som synger sangen orginalt men den versjonen som er på soundtracket til Pulp Fiction er best.. Lenke til kommentar
Phatroxx^ Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Sanger ja.. Scooter - Nessaja PeTre - Denne Sangen Skal Bli Nr 1 2pm - Mountain King Dj Julia feat. Eski - Jeg Er Gay! Dette er kanche partylåter av høy bråk-klasse, men de fungerer! - Phatroxx Lenke til kommentar
erlber Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 PGB - Bohemen PGB - Stygge lille Trine PGB - 23 tommer Bjørn Rosenstrøm - Gunilla Football's coming home (husker ikke artist) Litt senere på kvelden: Trøste og bære - Drita full før Drøbakssundet Vestlandsfanden - Livets glade gutter Vet at de to siste høres harry ut, men har vært på en del fester der de to blir schlagere :smile: Og er det bergensere til stede er det alltid like morsomt med Brannsanger og Bergenssanger (litt vanskelig å finne på nettet da, men går ut ifra at det ikke er noen her som laster ned ULOVLIG musikk fra nettet :smile: ) [ Denne Melding var redigert av: erlber på 2002-05-23 09:37 ] Lenke til kommentar
Lappin Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Smokie og låta Who The Fuck Is Alice kul låt med allsang på: Alice ,who the fuck is alice :smile: Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 The Mods - Tore Tang Guns N' Roses - Paradise City og Rosa Helikopter ALLE GN'R sanger er bra party låter _________________ Mvh. Lars Erik Du er ikke mann før du veier 0,1 Tonn ! [ Denne Melding var redigert av: negerhenriksen på 2002-05-23 09:46 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå