WeeR Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Trenger noen sinnsykt bra fest sanger.. Da tenker jeg på sanger som de fleste liker og de fleste kan.. så alle kan synge med :smile: som : Bryan Adams - Summer of '69 og scooters versjon av I Was Made For Lovin' You :smile: -WeeR- Lenke til kommentar
auan Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 bjørn rosenstøm - pojkarna som busar boney m - daddy cool joan jett - i love rock and roll earth wind and fire - dancing in september wild cherry - play that funky music twisted sisters - i wanna rock rancid - ruby soho earth wind and fire - lets groove tonight for metal elskere: children of bodom - bed of razors iron maiden - the trooper stratovarius - rebel noen av mine favoritter :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei! Vel.. We will we will rock you av Queen.. Og WYMCA... No nemte eg kanskje ein del sanger som folk forbinder med "homo" musikk.. Men,eg er ikkje homo.. Eg nemner dei sangane fordi eg trur fleste parten kan tekstane.. Lenke til kommentar
Starblade Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 counting crows - mr jones D.A.D. - laugh 'n' half doobie brothers - long train running live - selling the drama metallica - whiskey in the jar abba - dancing queen bare noen jeg kom på i farten.. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 14:53, WeeR skrev:scooters versjon av I Was Made For Lovin' You :smile: orginalen er bedre.. Liquido - Narcotic GnR - Paradise City og egentlig omtrent alt fra 80 tallet. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 må ha kiss sin versjon ja... ellers er vel ikke disse nevnt guns n' roses - paradis city, beastie boys - sabotage og fight 4 ur right, survivor - eye of the tiger Alice Cooper - Poison apollo 440 - raw power ratm - killin in tha name beck - loser video killed the radiostar mammas and pappas - california dreaming lynyrd skynyrd - sweet home alabama rammstein - du hasst sam the sham - lil' red ridin hood gidderke fler nu... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 The final countdown er jo en slager.... Lutricia McNeal - My side of town Tone loc - Wild thing ++++++ mange fler...... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Björn Rosenström - "Lurad" Den er jo konge Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Rosenstrøm- Muffins....den er kewl... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Vel, kommer an på paryet. er det Kompis party så er det følgende: Deftones - My Own Summer (Show It) System Of A Down - Chop Suey! KoRn - Freak On A Leash Er det standard party så er det: YMCA Guns N' Roses - Mr.Brownsone Sweet - Ballroom blitz Osv. gamle slagere altså =P Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 jeg HATER Rosa Helikopter! jeg HATER Rosa Helikopter!! jeg HATER Rosa Helikopter!!! jeg HATER Rosa Helikopter!!!! jeg HATER Rosa Helikopter!!!!! jeg HATER Rosa Helikopter!!!! jeg HATER Rosa Helikopter!!! jeg HATER Rosa Helikopter!! jeg HATER Rosa Helikopter! /Cyrus Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 13:59, B|Real skrev:Vel, kommer an på paryet.er det Kompis party så er det følgende:Deftones - My Own Summer (Show It)System Of A Down - Chop Suey!KoRn - Freak On A Leash usj, snakk om nu-metal fjortis du og dine venner var da :razz: Lenke til kommentar
p4power Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 usj, snakk om nu-metal fjortis du og dine venner var da :razz: Ikke rakk ned på andre sin musikksmak, kom heller med noen andre forslag. :smile: Ikkeno rocker som Ole Ivars på forspiel da. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 22:10, p4power skrev:Ikke rakk ned på andre sin musikksmak, kom heller med noen andre forslag. :smile: Kom med forslag høyere oppe jeg om enn bare 2 :smile: Quote: Ikkeno rocker som Ole Ivars på forspiel da. Black Ingvars rocker mer Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 18:06, C. Alshus skrev:Rosa Helikopter? Har EKSTREM STERK ALLERGI mot den sangen ... (Beklager CAPS men det er nær sagt fakta,... ) - hehe,... På TG ble jeg jo helt hjerneprppet med den der,.. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 14:06, Cyrus skrev:jeg HATER Rosa Helikopter!jeg HATER Rosa Helikopter!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!!jeg HATER Rosa Helikopter!!jeg HATER Rosa Helikopter!/Cyrus Sykt enig!!!! Ser snart rødt når jeg hører den sangen...!! Ellers syns jeg AC/DC rocker helt konge. Men det er kanskje ikke noe å synge til... Er mange bra alternativer over Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 ikke klikk, men kom det egentlig ut en eneste bra skive i norge(fra alle artister) på 80 tallet? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 22:32, Pangaea skrev:Ellers syns jeg AC/DC rocker helt konge. Men det er kanskje ikke noe å synge til... I'm on a highway to hell er jo en flotters AC/DC sang man kan synge til. AC/DC's 5 første album er skikkelig gode. Har aldri likt Brian Johnson så fra Back in black og utover er de ikke representert i platesamlinga mi. Lenke til kommentar
nyk Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 live crew-fuck martinez den ruler gata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå