endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har sagt det før... Har maskinen og sånt på nattbordet og seff har jeg lyden under senga:[img']http://www.home.no/kingmephisto/image/Senga.JPG[/img'] Hehe.. litt uryddig Kun de dumme rydder, nerdene behersker kaos Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Til Venstre i Bilde skues en Rotel Stero Amplifier, den gjør jobben sin, selv på sene dager å heligdager. To stk Dali høytalere, de gjorde også jobben sin, helt til søstra mi pilka på ene diskanten. Men hvem trenger vel diskant Hail the BASS! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ser du har rasterbata Pepsi Max-merket på veggen. Kult, men elendig motiv. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ser du har rasterbata Pepsi Max-merket på veggen. Kult, men elendig motiv. Å? Pepsi Max er blitt mitt "varemerke" på sett å vis, så d var aldri tvil om hva jeg skulle velge. Begrunnelse på hva som var feil? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Begrunnelse på hva som var feil? Sikkert pga det er pepsi? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 [img']http://asia.hercules.com/mediaroom/press/images/big_XPS210.jpg[/img'] Jeg tror de ser mindre ut i virkeligheten enn de ser ut på bildet... Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ikke koblet til pc-en, men whatever. RTL!!! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Begrunnelse på hva som var feil? Pepsi Max smaker balle, IMO. RTL!!! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) her er mitt lille anlegg... edit: det er eit gammelt bilde... skal friske det opp litt, når eg gidder Endret 22. august 2004 av MuD Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Begrunnelse på hva som var feil? Pepsi Max smaker balle, IMO. Nei. Drikk pepsi max i 2 uker, for så å prøve cola igjen.. Alle jeg kjenner er enstemmig. Cola smaker dritt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå