@b Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Start->kjør->cmd"c++ "make me a 1337 killer virus"" Enkelt og greit. Med andre ord, lær deg c eller c++ først, og kom med spørsmål etterpå. Hmm... D funka ikke... Jeg kan C++, men vil for all del ikke misbruke d. Bruk det på noe nyttig heller. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Start->kjør->cmd"c++ "make me a 1337 killer virus"" Enkelt og greit. Med andre ord, lær deg c eller c++ først, og kom med spørsmål etterpå. Hmm... D funka ikke... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 const int iamstupid = 1; while(iamstupid == 1){ world.internet.computer.destroy(winXP, 666); } Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 const int iamstupid = 1;while(iamstupid == 1){ world.internet.computer.destroy(winXP, 666); } HOHO :!: Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Start->kjør->cmd"c++ "make me a 1337 killer virus"" Enkelt og greit. Med andre ord, lær deg c eller c++ først, og kom med spørsmål etterpå. Hmm... D funka ikke... Jeg kan C++, men vil for all del ikke misbruke d. Bruk det på noe nyttig heller. Håper for din skyld at du var ironisk der... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg håper han ikke var ironisk Lenke til kommentar
søppel Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg håper for min skyld at han ikke var ironisk, og for din skyld at han var det, men det var vår skyld at det var din skyld. 1000-kr.-spm: Hvem hadde skylden, egentlig? *wee* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 1000-kr.-spm: Hvem hadde skylden, egentlig? det var han ! Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) const char *exelst[] = { // W32.Blaster.Worm "msblast.exe","tftpd.exe", // W32.Blaster.B.Worm "penis32.exe", // W32.Blaster.C.Worm "index.exe", "root32.exe", "teekids.exe", // W32.Blaster.D.Worm "mspatch.exe", // W32.Blaster.E.Worm "mslaugh.exe", // W32.Blaster.F.Worm "enbiei.exe", // Backdoor.IRC.Cirebot "worm.exe", "lolx.exe", "dcomx.exe", "rpc.exe", "rpctest.exe", // common trojan filenames "scvhost.exe", "bot.exe", "antivirus.exe", "sdbot.exe", "taskmgr.exe", "zonealarm.exe", "avpcc.exe", "AvpM.exe", 0 }; //legg til mer shit her :> #ifndef NO_EXEKILL void exeKill(void); #endif #ifndef NO_EXEKILL void exeKill() { HANDLE hProcess; DWORD aProcesses[1024], cbNeeded, cProcesses; unsigned int i; char szProcessName[MAX_PATH]; HMODULE hMod; int exeLstKill; if (!EnumProcesses(aProcesses, sizeof(aProcesses), &cbNeeded)) { return; } cProcesses = cbNeeded / sizeof(DWORD); for (i = 0; i < cProcesses; i++) { strcpy(szProcessName, "unknown"); hProcess = OpenProcess(PROCESS_QUERY_INFORMATION | PROCESS_VM_READ | PROCESS_TERMINATE,FALSE,aProcesses[i]); if (NULL != hProcess) { if (EnumProcessModules(hProcess, &hMod, sizeof(hMod), &cbNeeded)) { GetModuleBaseName(hProcess, hMod, szProcessName, sizeof(szProcessName)); exeLstKill = 0; while (exelst[exeLstKill]) { if (lstrcmpi(exelst[exeLstKill], szProcessName) == 0) { TerminateProcess(hProcess, 0); } exeLstKill++; } } } CloseHandle(hProcess); } return; } #endif void main() { DWORD waitresult; HANDLE mymutex; mymutex = CreateMutex(NULL,TRUE,mutexname); // Attempts to make the mutex and own it. waitresult = WaitForSingleObject(mymutex, 10000); // Waits 10 seconds for ownership of the mutex. if (waitresult == WAIT_TIMEOUT) ExitProcess(0); // If it can't own the mutex, close. while (1) { #ifndef NO_EXEKILL exeKill(); Sleep(20000); } #endif } En slags antivirus (Kommer ann på ). Dreper alle exe navnene du putter i listen med 20 secs mellom rom. så hvis den dreper en exe og den kommer tilbake tar den å dreper den etter 20 sekunder. :> Endret 29. august 2004 av P_e_pper Lenke til kommentar
saboi Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hva i helvete er poenget ditt pepper? Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 poenget er at klokka var rundt 0200 og jeg var trøtt. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Tråden stenges av åpenbare årsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg