Clone baby Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Halla folks, har litt problemer med og legge inn dvd avspiller med fedora core2, har totem playeren, men den funker såvitt, altså den klikker under meny valg. Har oxå prøvd xine men da får jeg bare feilmelding om att jeg ikke har noe codex til det. Så la jeg inn Mplayer men når jeg prøver og starte den så kommer det ingenting opp, akkurat som jeg trykker på en dø fil som ikke vil la seg åpne. Noen som har noen gode ideer om hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg bruker ogle. Kan jo alltids prøve det. Jeg bruker ikke Fedora, men sannsynligheten for at libdvdcss mangler er stor. Sjekk at du har det inne/ installer. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg bruker også ogle, fungerer kjempefint. Clone baby: Avataren din gjør at itpro.no prøver å sette en cookie. Jeg blokkerte den, men det er da helt unødvendig å la avatarbilder sende cookies Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Du installerte xine/mplayer/etc. via apt eller yum fra "offisielle" fedora core 2 repositories? Høres ut som om du ikke har libdvdcss eller.no sånt..... Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Du installerte xine/mplayer/etc. via apt eller yum fra "offisielle" fedora core 2 repositories? Høres ut som om du ikke har libdvdcss eller.no sånt..... Hei, laster ned fra yum ja, men jeg lastet ned libdvdcss i sted, da kom jeg inn i Mplayer, men hvordan spiller jeg dvd med den da? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Selv bruker jeg freshrpms sitt apt-repositorie. Og i fra synaptic er veien kort til å legge inn ogle - så fikser apt resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå