Tomzern Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hei! Har nettopp funnet et webcamera på dynga, men skjønner ikke hvordan jeg skal få koblet det til PC'en, siden det har en sånn gul RCA-kontakt (er det kompositt-video det heter eller no sånt?) istedenfor usb...Packard Bells ikon står oppå, men når jeg søker på serienummeret på internett får jeg bare opp at det er et philips-webcamera...Det har innebygd mikrofon også...Men hvordan skal jeg koble det til PC'en?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hei! Har nettopp funnet et webcamera på dynga, men skjønner ikke hvordan jeg skal få koblet det til PC'en, siden det har en sånn gul RCA-kontakt (er det kompositt-video det heter eller no sånt?) istedenfor usb...Packard Bells ikon står oppå, men når jeg søker på serienummeret på internett får jeg bare opp at det er et philips-webcamera...Det har innebygd mikrofon også...Men hvordan skal jeg koble det til PC'en?? Mvh Tomzern du trenger et TV-kort som har en composite-inngang Koster fra 300 og oppover, så kan du veie det opp mot det å kjøpe et helt nytt kamera istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå