Gå til innhold

ATITOOL 0.0.21 versjon ute!

TDK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som er interessert, så er det mulig å slå på temp-måler i denne versjonen også!

Hvordan ?

Trykk på settings knappen, velg deretter Temperature Monitoring på pull-down menyen, og slå den på, da dukker den opp nederst på førstebildet i ATI-tool.

Lenke til kommentar

F....

Jeg får samme feilen når jeg bruker 0.0.21 som 0.0.20.

Når jeg setter en 3d profil så mister jeg admin rettigheter på pc'en.

Får ikke engang gå inn på device manager under system.

Tar jeg vekk 3d profilen så funker det igjen.....

Noen andre som erfarer det samme?

PS: Bruker XP SP2 (tror ikke dette problemet var på SP1)

Og har også prøvd drøssevis med forskjellige drivere til mitt X800PRO (16 pipelines).

HJELP!!!

Lenke til kommentar
F....

Og har også prøvd drøssevis med forskjellige drivere til mitt X800PRO (16 pipelines).

HJELP!!!

SP2 ha etter det jeg har lest masse feil. Jeg testa den også og endte opp med å formatere. Jeg fikk ikke skrevet ut via nettverket mitt uten å ha passord på kontoene til brukerene.

Lenke til kommentar

Testa vifte-kontrollen som har kommet i 21 versjonen.. den er jo genial, man kan sette opp hastigheten på vifta endel før man i det hele tatt hører den, da går kortet mye kjøligere også.

I stress testen kommer kortet opp i max 54 grader når vifta står på 80% (X800Pro) he he

Lenke til kommentar
I skrivende stund holder jeg på å klokke skjermkortet mitt med ATITOOL. Har aldri prøvd å klokke kortet før. Tok find max  core nå først.. er dette veldig skadelog for skjermkortet?

Jeg tror ikke det er så farlig, men regn med å måtte reboote PCen når du tester core. Jeg har prøvd et par ganger, og kortet lever fortsatt i beste velgående. Mitt kort låste PCen på 569 core.

OBS: Husk å skru av overdrive...

Endret av OlafH
Lenke til kommentar
F....

HJELP!!!

Har fått bekreftet via denne tråden at jeg ikke er alene om problemet.

Lenke til kommentar

For mitt 9800pro hjalp ikke denne versjonen en dritt, bare gjorde ting verre. Kunne ikke sette noen som helst klokk til default eller lagre profil, det ble bare nullstilt igjen. default kom opp som 0/0 og jeg kunne som sagt ikke justere hastigheten i det hele tatt. Prøvde forskjellige safe-instillinger i programmet, men da bare frøs det.

Da var det tilbake til versjon 0.0.17 igjen... :roll:

Lenke til kommentar
For mitt 9800pro hjalp ikke denne versjonen en dritt, bare gjorde ting verre. Kunne ikke sette noen som helst klokk til default eller lagre profil, det ble bare nullstilt igjen. default kom opp som 0/0 og jeg kunne som sagt ikke justere hastigheten i det hele tatt. Prøvde forskjellige safe-instillinger i programmet, men da bare frøs det.

Da var det tilbake til versjon 0.0.17 igjen... :roll:

samme til meg.. men når jeg gikk tilbake til 0.0.20 så hadde den plutselig det samme problemet å :no:

Lenke til kommentar
For de som er interessert, så er det mulig å slå på temp-måler i denne versjonen også!

Hvordan ?

Trykk på settings knappen, velg deretter Temperature Monitoring på pull-down menyen, og slå den på, da dukker den opp nederst på førstebildet i ATI-tool.

Får ikke opp noen mulighet for temp monitoring, har ikke 9800 Pro temperatursensor?

Lenke til kommentar

Hvordan ?

Får ikke opp noen mulighet for temp monitoring, har ikke 9800 Pro temperatursensor?

Nei. Det er det kun XT korta som har.

Lenke til kommentar
Testa vifte-kontrollen som har kommet i 21 versjonen.. den er jo genial, man kan sette opp hastigheten på vifta endel før man i det hele tatt hører den, da går kortet mye kjøligere også.

I stress testen kommer kortet opp i max 54 grader når vifta står på 80% (X800Pro) he he

Jeg finner ikke viftekontrolleren jeg? Har R9800Pro... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...