Gå til innhold

Ny MGS3 Snake Eater Trailer

Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser jo helt sykt ut. Tenkte også på de amerikanske stemmegiver'ne for litt siden. Syns Ocelot og Thunderbolt mangler litt "russisk-aksent" og litt for rene stemmer, ikke "dype" nok på en måte.

David Hayter er tilbake som Big Boss. :thumbup: en han høres litt for "lys" ut i stemmen. Ikke slik "grov" stemme han hadde i MGS2 som ville passet Big Boss mye bedre. (Han er en svær kar skjønner du!)

Btw, screencaps:

wtf.jpg

Thunderbolt.jpg

Thunder.jpg

theface.jpg

Thecar2.jpg

Thecar.jpg

Thebridge2.jpg

thebridge.jpg

Thebosss.jpg

theboss3.jpg

Theboss.jpg

terrain.jpg

Tank.jpg

swhit.jpg

SovietScreen2.jpg

SovietScreen.jpg

Soldier.jpg

Snakebutt.jpg

snakeabouttofall.jpg

snake6.jpg

Snake.jpg

Relivethecoldwar.jpg

Relivethe60s.jpg

Relivememorys.jpg

Reliveespionage.jpg

Patriots.jpg

Passwords.jpg

Onemanarmy.jpg

Ocelotwhily.jpg

Ocelotmad.jpg

Lenke til kommentar

Buhuhu, filmen fungerer ikke! :cry:

Når jeg skal zippe de ut får jeg bare en feilmelding.... Zippa noen andre filer for 10 minutter sida.

Og btw: Beistet; Hva i h***** har M&M med MGS3: SE å gjøre?? (tenkte på STREAM linken din)

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Buhuhu, filmen fungerer ikke! :cry:

Når jeg skal zippe de ut får jeg bare en feilmelding.... Zippa noen andre filer for 10 minutter sida.

Og btw: Beistet; Hva i h***** har M&M med MGS3: SE å gjøre?? (tenkte på STREAM linken din)

Damnit.

Rart. Sikkert en eller annen sinnsyk reklame som har lagt seg inn.

Legger inn ny jeg.

Lenke til kommentar
Nyeste PSM2 har en del in-game klipp med det nyeste bladet. Kun Japansk, men kansje verd en titt for fans...

Host host. :mrgreen:

Ok-ok! Hadde ikke lest det der... ;)

Men det var ikke de samme videoene som fulgte med PSM2 da. Ikke at det er så farlig. Snart kan man spille demoen selv... Right? :hmm: Og for den saks skyld hele spillet enda litt senere...! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok-ok! Hadde ikke lest det der... ;)

Men det var ikke de samme videoene som fulgte med PSM2 da. Ikke at det er så farlig. Snart kan man spille demoen selv... Right? :hmm: Og for den saks skyld hele spillet enda litt senere...! :thumbup:

Fett hvis det ikke var de samme.

Da må jeg kanskje kjøpe meg bladet da. :D

Oktober hvis vi er heldige og bladet kommer til norge. Noe jeg tror det gjør ettersom jeg mener å ha sett det samme bladet på Narvesen. (Ikke PSM2. ;) )

Spillet kommer visst til USA i November. Europa vet vi intet om foreløpig. :(:dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...