Döden Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) http://media.planetmgs.com/trailers/mgs3_gc2004_e.zip 'nuff said. STREAM Det er faens meg det mest sinnsyke jeg noen gang har sett! Kilde #2 Har funnet ut at det er en eller annen add elns. som legger seg inn hvis man prøver å kopiere stream adressen. Edit: La til kilde #2 og fikset link. Endret 23. august 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Dette var helt klart den sykeste og beste MGS3:SE traileren som har kommet. Pluss det er engelsk tale. Kan det tyde på at spillet snart kommer? Kan ikke vente mer!! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ÅH! Dette så bedre ut enn av noe jeg hadde forestilt meg at spillet skulle bli! Can't wait!!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Det ser jo helt sykt ut. Tenkte også på de amerikanske stemmegiver'ne for litt siden. Syns Ocelot og Thunderbolt mangler litt "russisk-aksent" og litt for rene stemmer, ikke "dype" nok på en måte. David Hayter er tilbake som Big Boss. en han høres litt for "lys" ut i stemmen. Ikke slik "grov" stemme han hadde i MGS2 som ville passet Big Boss mye bedre. (Han er en svær kar skjønner du!) Btw, screencaps: Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Beklager dobel-post. Endret 20. august 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Raiden look-a-like'n heter Jack han og Plutselig hoppa MGS3 over GTA SA i most-wanted lista mi igjen Slenger inn MGS1 og snart MGS2 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Siste bildene. 3x-post ville blitt for dumt. Pakkis: Hva slags Raiden look-alike? Dama på broen? ( Bilde ) Det er hovedpersonen som heter Jack. Spillet kommer til USA i November. Se her! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Buhuhu, filmen fungerer ikke! Når jeg skal zippe de ut får jeg bare en feilmelding.... Zippa noen andre filer for 10 minutter sida. Og btw: Beistet; Hva i h***** har M&M med MGS3: SE å gjøre?? (tenkte på STREAM linken din) Endret 23. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Buhuhu, filmen fungerer ikke! Når jeg skal zippe de ut får jeg bare en feilmelding.... Zippa noen andre filer for 10 minutter sida. Og btw: Beistet; Hva i h***** har M&M med MGS3: SE å gjøre?? (tenkte på STREAM linken din) Damnit. Rart. Sikkert en eller annen sinnsyk reklame som har lagt seg inn. Legger inn ny jeg. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nyeste PSM2 har en del in-game klipp med det nyeste bladet. Kun Japansk, men kansje verd en titt for fans... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Nyeste PSM2 har en del in-game klipp med det nyeste bladet. Kun Japansk, men kansje verd en titt for fans... Host host. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nyeste PSM2 har en del in-game klipp med det nyeste bladet. Kun Japansk, men kansje verd en titt for fans... Host host. Ok-ok! Hadde ikke lest det der... Men det var ikke de samme videoene som fulgte med PSM2 da. Ikke at det er så farlig. Snart kan man spille demoen selv... Right? Og for den saks skyld hele spillet enda litt senere...! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Ok-ok! Hadde ikke lest det der... Men det var ikke de samme videoene som fulgte med PSM2 da. Ikke at det er så farlig. Snart kan man spille demoen selv... Right? Og for den saks skyld hele spillet enda litt senere...! Fett hvis det ikke var de samme. Da må jeg kanskje kjøpe meg bladet da. Oktober hvis vi er heldige og bladet kommer til norge. Noe jeg tror det gjør ettersom jeg mener å ha sett det samme bladet på Narvesen. (Ikke PSM2. ) Spillet kommer visst til USA i November. Europa vet vi intet om foreløpig. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Fikk sett trailern nå! Fy som jeg gleder meg! EDIT: skriveleif Endret 24. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Fikk sett trailern nå! Fy som jeg gleder meg! EDIT: skriveleif Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 AH! Can't wait Elsker det ordet "La-Li-Lu-Le-Lo", klinger så pent på tunga "La-Li-Lu-Le-Lo" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 AH! Can't wait Elsker det ordet "La-Li-Lu-Le-Lo", klinger så pent på tunga "La-Li-Lu-Le-Lo" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå