Zerpent Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Lurer på noen ting angående vannkjøling... Jeg har sett på danger den settet fra netconnection med maze 3 til 2535,- Er dette settet bra? Jeg har ikke tenkt å overklokke enda men det kan vel være en fordel å kjøpe settet med maze 3-1 for peltier i tilfelle jeg skal overklokke senere? Det går vel å bruke denne blokken uten peltier også? Har en XP 1600+ Er først og fremst ute etter en stille maskin men vil ha muligheten for å overklokke senere. Hva betyr det når det står PIV etter tilkoblingsstørrelsen på maze 3 blokka? Greier Black Ice Extreme å kjøle ned en XP 1600+ uten vifter? Hva vil dere anbefale av Aqua Bee UP 1000 og Eheim 1048 pumpene? Og så et siste spørsmål... Slår dere på pumpe før resten av maskinen slås på slik at vannet får strømme rundt i systemet eller er ikke dette noe problem? Takker på forhånd for alle svar. [ Denne Melding var redigert av: Zerpent på 2002-05-02 14:44 ] Lenke til kommentar
s_18 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Nå vet jeg ikke så mye om vannkjøling, men PIV står vel for Pentium 4 visst jeg ikke er helt på jordet. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Før du handler hos netconnection så råder jeg deg til å se hardware.no's webshop-erfaringer. Netconnection er ikke så veldig populære her på forumet, om dette er noe du gidder å bry deg med får du avgjøre selv. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Det sette som http://www.3dfxcool.no er bedre. Det du foreslo er veldig dyrt og man får veldig lite for pengene. Se testen på http://wwww.overklokkig.no Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Netconnection hadde en lei hendelse her på forumet, Men ser ut til at de har skjerpet seg big time nå Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 AMD Pro Waterkit hos 3dfxcool har verken radiator, gpu- eller chipset blokk. Skal jeg kjøpe dette i tillegg så blir det jo ikke noe særlig billigere hos 3dfxcool... Eller? Testen på overklokking.no var maze 2 Dessuten så skal jeg casemodde og da vil maze 3 se en god del kulerer ut... [ Denne Melding var redigert av: Zerpent på 2002-05-02 16:19 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 tror det er på sin plass at jeg kommer med en kommenta r her jeg trenger igrunnen ikke si mer enn å gi deg denne linken, og forøvrig ga de seg IKKE når de lovet det. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=12741&forum=78 hvis du mot all formodning allikevel skulle vurdere netDISconnectiin så kan du oxo boltre deg i andre "fargefulle" poster her på forumet Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Kan alle som har handlet hos Netconnection komme med gode/dårlige erfaringer? Det er greit at det var uheldig for dem å reklamere på den måten de gjorde, men hvordan er kundeservicen og levering hos dem når en bestiller varer. For meg er det dette som teller mest. Og så lurer jeg på om det er andre webshoper i norge som selger Maze 3. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Sjekk webshopguiden. Der ligger gode/dårlige erfaringer hos de fleste webshoper: http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe...r/vis.php?id=75 Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Vi er ferdige med netconnection saken. La ikke denne tråden også utvklike seg til "hets" mot webshopen. takk. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Helt enig! Dessuten så hadde jo folk bare gode erfaringer etter å ha bestillt hos dem. Det blir nok et vankjølinssett på meg fra netconnection. Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 jeg vil anbfale Eheim 1048 pumpene siden de er gode nok pluss at de er en smule mer støysvake (etter hva jeg har hørt) Lenke til kommentar
shorin Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Kan heller ikke skjønne all hetsen rundt netconnection.no,har bestilt flere ganger der og me happy:) OK de gjore kanskje en liten tabbe,men det er jo grenser for å lenge noen kan "leve" på det.Mitt råd:ser du noe lekkert på netconnection er d ikke 1 grunn til ikke å kjøpe det derifra,eller 3dfxcool,microplex og lignende sjapper Lenke til kommentar
normal Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 en LITEN FEIL? grunne til at de svina selger en eneste dritt i dag er at de både i før og ettertid har lurt forbrukerene sine. støtter du slike salgsmetoder? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Nå er det nok i denne tråden. Stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg