Diablito2k Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 morn. jeg får denne feilmeldingen når jeg prøver å instalere SP1: "C:\windows\system32\drivers\atapi.sys" er åpent eller i bruk av et annet program..... hva kan bruke atapi.sys ? har skannet med anti-virus/spyware .. fjernet det jeg fant der.. har lukket alt av programmer, også uten hell.. får den opp hver gang.. noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Skift navn på den til atapi.bak, så prøver du på nytt. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Skift navn på den til atapi.bak, så prøver du på nytt. du mener .sys ? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ja du skifter navn på atapi.sys til atapi.bak Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 nå startet iallfall installen er den en grunn til at atapi.sys klikker, eller er det bare noe som skjer... (windows ) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Lest at det er f.eks. Daemon Tools som gjør at atapi.sys er i bruk. Gjelder programmer som lager falske cd/dvd-rom. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det hjalp ikke å unmounte og slå av Daemon Tools - men tipset til Cola-boks funket i hvert fall. Hvilken påvirkning har det at jeg har skiftet fra sys til bak nå da? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det hjalp ikke å unmounte og slå av Daemon Tools - men tipset til Cola-boks funket i hvert fall. Hvilken påvirkning har det at jeg har skiftet fra sys til bak nå da? Du må avinstallere Daemon Tools... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Her finner du ut hva du må gjøre... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det har jeg allerde gjort. Det jeg lurte på hva dette har å si for funksjonaliteten til Windows senere. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det har jeg allerde gjort. Det jeg lurte på hva dette har å si for funksjonaliteten til Windows senere. Ingenting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå