TerjeJensen Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 jeg fikk vannkjøling i går(amd pro waterkit) støyen sank veldig mye, så nå er det bare Northbridge kjøleren, harddisken og kanskje psu som bråker.! burde jeg erstatte northbridge kjøleren med denne? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Eller.... Litt fetere design Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Kjøp heller denne: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet260.htm Det er en oppgradert versjon av den du lurer på å kjøpe. Den har også litt bedre festemekanisme tror jeg. Koster 65,- på 3dfxcool Det er jo bare 25,- dyrere enn den andre... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hvorfor ikke vannkjøle den. Har en slik zalman ribbe. den gjør jobben bra den i forhold til den game kjøleribba. Har du kabinettvifter så kjøler den enda bedre. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Satt inn den zalman vifta du skrev om i første post idag og lyden er så klart helt borte og varmen omtrent den samme.. genialt deilig.. nå er det bare skjermkortet mitt som bråker.. og litt psuen da -milkwood Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg ville helt klart ha brukt vannkjøling på northbridgen! Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg ville også ha penger til overs til vannkjøling, men det har jeg ikke.. og det er mange som meg!! -milkwood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå