PowerOfNow Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei, i disse dager så er det utrolig mye mail som er ute å går. Jeg kjører en egen Mdeamon mailserver på min w2k adv. server. Jeg lurer på om det er mulighet for å finne et program som kan scanne gjennom all mail som går både inn og ut? -- Knut Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 vil ikke Norton Antivirus 2002 f.eks. scanne all mail som går ut og inn. Vet ikke hvordan det er med serveren, men det burde jo fungere på samme måte som andre maskiner. Norton Antivirus trenger hvertfall ikke konfigureres på noen måte, for den scanner mail som går inn og ut om jeg bruker outlook (express) eller hva som helst... bertie Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Du kan altids bruke Interscan E-Mail Viruswall. Bruker denne på utgående exchange server på jobb og den funker veldig bra. Har kjørt Norman en del og den er også veldig bra. BTW: et godt tips er hvis du har mulighet. Kjør ikke inngående og utgående mail på samme server. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 hehe, det var Interscan jeg tenkte på ja:) men er ikke så aktuelt å kjøre på to forskjellige servere (privat). Hvordan gjør man dette i grunn? *lurer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå