Digitize Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg holder fortsatt hodet iskaldt her og gambler på at FX-55'en dukker opp engang snart i neste mnd. (har da planer om å kjøpe den dersom den blir priset nogenlunde samme pris som FX-53'en).Såvidt jeg kunne lese, virker det realistisk å annta at den gjør det. (jeg fant en artikkel om dette her ; http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/20040303210407.html ) Ja, du er ganske så iskald hvis du baserer antakelsene om når FX-55 kommer på en artikkel fra 3. mars i år... UPDATE: Removing the initially mentioned May/Q2 2004 timeframe for the announcement of the AMD Athlon FX-55 microprocessor due to updates from the original source. Setting mid/late-Q3 2004 date for the part based on information from an unoffocial source. Artikkelen er oppdatert i forhold til når den orginalt ble skrevet (leste den orginale artikkelen for lenge siden, denne har blitt oppdatert innen nyere tid). Så ja, regner med at FX-55 dukker opp innen rimelig tid ..... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Må vel egentlig si meg enig med Rikky, kjøp 74GB raptor. Den er raskere som OS disk (de fleste OS har ørten små filer hvor søketid har endel å si). Sitter med en 74GB nå, hadde en 36 før, men gikk fort tom for plass til programmer (GB`ene flyr fort spesielt når en installerer spill og andre programmer). Vinninga går opp i spinninga dersom du installerer programmene på andre disker. Om du kun har OS på Raptor, vil du trolig ikke få stort utbytte av den. Dersom du kjører OS, Vmem og programmer på egne partisjoner (en til OS en til Vmem og en med alle programmer) vil Raptoren faktisk ha noe å si. Slik du har satt det opp er det i mine øyne bortkastede penger (OS på Raptor men alle programmer på treg IDE). Edit: husk du har i realiteten ikke mer enn ca 20GB på en Raptor 36GB, om du bruker mer enn det BØR du egentlig ha mer plass Edit2: Jeg kjører ALLE programmer på Raptor. Det eneste jeg bruker IDE til nå er lager (store filer, musikk og video). Alt som kan ha innvirkning på hvor hurtig/treg maskinen er/blir har jeg på den raskeste HDD (raptor). Endret 21. august 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har du en link til testen hvor det V9999 kortet inngår ? Selvom støy ikke har allverdens å si for meg, hadde det vært interessant å lese. Artikkelen finner du i første post i denne tråden. Du får se på den og gjøre opp din egen mening om hvordan V9999 støyer i forhold til andre kort. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Man kan heller ikke vente og vente heller, for da produktet som du har ventet til kommer, kommer det noe bedre om et par mnd Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Logitech MX510 er mye tynger en ms intel4 Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Edit: husk du har i realiteten ikke mer enn ca 20GB på en Raptor 36GB, om du bruker mer enn det BØR du egentlig ha mer plass Jeg har to raptorer i RAID hjemme, begge de har ca 36.000.000.000 byte. dvs. ca 33,5GB Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 AveMORphine tenker vel på defragmentering og sånt. Hvis en disk er så full at den etterhvert begynner å fragmentere filene, går det utover ytelsen. Jeg har selv en Raptor og vet godt at den er på 34,4GB formatert, men liker ikke tanken på å fylle den mer enn 2/3-full. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg ville satset på et bedre lydkort, særlig hvis du skal spille mye. Audigy zs er billig og bra lydkort med støtte for 7.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå