mobilkontant Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hei, jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med dette: Jeg bruker telenorkontant, sender mye sms til utlandet, og som dere vet koster dette 1,50 hos telenor, mye dyrere enn alle andre. Uheldigvis har hverken Netcom eller Tele2 kontrakt med med noen av de operatørene jeg sender SMS til i utlandet, noe bare Telenor har. Jeg har prøvd å sende SMS fra Netcom og Tele2 sine nett men SMS kommer ikke fram. Jeg har prøvd Chess, Mobyson og Talkmore, alle bruker Netcoms nett ved nye abbonement. Grunnen til dette skal vistnok være at det er billigere å bruke Netcoms nett! Vet dere om andre mobil aktører som bruker Telenor sitt nett???? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Når mora mi tegna Chess abm. så kunne hu velge om hu ville bruke Netcom eller Telenors nett. Så Chess bruker begge.. Hu valgte iallefall Telenor. Lenke til kommentar
mobilkontant Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Det stemmer det, jeg ringte Chess, de bruker telenors nett, men uheldigvis koster sms kr.1,50, samme som i Telenor. Antagelig koster det omtrent det samme for alle operatører som bruker telenors nett, er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå