obos Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei Hvordan oppgraderer man hotmail kontoen til 250 MB? Jeg har fortsatt 2 MB. Takker og bukker hvis noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) dette har vel ikke akkurat noe med hardware å gjøre.. du må nok sende penger til hotmail for å få mere enn 2 MB Endret 20. august 2004 av Fur Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Penger, nei....Oppgraderingen vil skje i løpet av høsten tenker jeg. Da vil alle få GRATIS 250MB hotmail-konto. Microsoft have said they won't START upgrading the free accounts until October Fra Neowin-forumet Endret 20. august 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 stemmer nok det ja... stod i mailen jeg fikk fra hotmail at de skulle start rundt oktober Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 jeg betalte 15 dollar eller no, og for det får jeg 2Gb. I tillegg kan jeg sjekke mail via POP3 og slipper reklamen, så det er forsåvidt vel anvendte 15 dollar. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 jeg betalte 15 dollar eller no, og for det får jeg 2Gb. I tillegg kan jeg sjekke mail via POP3 og slipper reklamen, så det er forsåvidt vel anvendte 15 dollar. Men hadde du klart deg uten denne oppgraderingen din ? Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 jeg betalte 15 dollar eller no, og for det får jeg 2Gb. I tillegg kan jeg sjekke mail via POP3 og slipper reklamen, så det er forsåvidt vel anvendte 15 dollar. Men hadde du klart deg uten denne oppgraderingen din ? Det hadde jeg nok, men i og med at mail er noe de fleste av oss bruker mye, er nesten det å slippe reklame alene verdt 15 dollar. Lagringsplassen har jeg ennå ikke fått utnyttet noe særlig, men jeg kan sende og motta vedlegg på 20Mb, noe jeg regner med jeg kan få brukt på bilder o.l Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gidder ikke betale penger for noe som er gratis.. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ingen ting slår Gmail, 1GB helt gratis det er Gmail det!! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ingen ting slår Gmail, 1GB helt gratis det er Gmail det!! Jepp.. Har skifta fra Hotmail til Gmail. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg også stusset på hvordan det kunne ha seg at det står inne på hotmail at man kan ha 250MB i lagringsplass, gratis.. uten at det står noe som helst (i alle fall ikke i de neste setninger) om at det tar tid før dette innføres. Siden jeg selv bare hadde 2MB, skjønte jeg ikke helt hvorfor jeg ikke hadde mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå